Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • Udviklere: Sådan giver I redaktørerne den bedste oplevelse

    Udviklere: Sådan giver I redaktørerne den bedste oplevelse

    11. august 2017

    Med få tilpasninger kan man som udvikler gøre sit CMS-system væsentlig mere brugervenligt for redaktøren. IMPACTs backendudvikler Jim Plougfelt guider i dette blogindlæg til hvordan det enkelt kan gøres i Episerver.

  • DIGITAL HELP DESK GIVER ØGET KUNDETILFREDSHED OG OP TIL 60% HURTIGERE RESPONSTID

    DIGITAL HELP DESK GIVER ØGET KUNDETILFREDSHED OG OP TIL 60% HURTIGERE RESPONSTID

    26. juni 2017

    Spiller kundeserviceoplevelsen i din virksomhed? Eller vil du vide, hvordan du med implementering af en digital help desk kan øge kundetilfredsheden og opnå effektiviseringer på op til 60 %? Vores digital marketing consultant, Martin Vad Jespersen, guider dig i dette blogindlæg om fordelene ved digital help desk.

  • Commerce Cloud indlemmet i Sales Force – IMPACT var med til konference

    Commerce Cloud indlemmet i Sales Force – IMPACT var med til konference

    20. juni 2017

    Som den eneste danske partner kan IMPACT supportere både Salesforce Marketing Cloud og Salesforce Commerce Cloud. IMPACTs Karsten Birkelund var med på Salesforces konference om Commerce Cloud i København. I dette blogindlæg kan du læse om hans oplevelser fra XChange 2017 og om fordelene ved Salesforce og Commerce Cloud.

  • Design Sprints i fokus – UX Camp CPH 2017

    Design Sprints i fokus – UX Camp CPH 2017

    11. maj 2017

    Som altid var der rift om de kun 250 billetter til årets UX Camp CPH, og rygtet siger, at der var udsolgt efter kun 16 sekunder. Heldigvis var IMPACTs UX & Design team hurtige på tasterne, så hvis du gik glip af Campen, har vi skrevet et blogindlæg med de vigtigste pointer fra John Zeratskys keynote om Design Sprints.

  • Må du bruge konkurrentens navn i dine Adwords-annoncer?

    Må du bruge konkurrentens navn i dine Adwords-annoncer?

    22. marts 2017

    Oplever du, at dine konkurrenter bruger din virksomheds navn i deres Adwords, eller overvejer du at bruge deres? En ny afgørelse fra Sø- og Handelsretten har lagt linjen for anvendelse af konkurrenters firmanavn i forbindelse med Adwords markedsføring.

  • 3 grunde til at projektledere skal være sublime facilitatorer

    3 grunde til at projektledere skal være sublime facilitatorer

    16. februar 2017

    Har du nogensinde haft fornemmelsen af, at dit team var udbrændt? Eller måske har du på et tidspunkt oplevet manglende engagement hos en eller flere projektdeltagere? Hvis ja, så ved du også, hvor meget det kan påvirke et projekt, og hvor svært det kan være at ændre. I dette blog-indlæg giver jeg dig 3 argumenter for, at alle projektledere bør dygtiggøre sig i facilitering - et begreb, der, i min optik, er meget andet og mere end bare ”fluffy”.

  • SEO-case: Med denne tjekliste fik vi 92 % mere organisk trafik

    SEO-case: Med denne tjekliste fik vi 92 % mere organisk trafik

    11 kommentarer 19. januar 2017

    Mangler du organisk trafik til dine landingssider, webshop eller dit website? Eller kan du ikke forstå, hvorfor din kategoriside er begravet på Googles Kirkegård? I denne udførlige step-by-step guide viser vi dig, hvordan vi var i stand til at løfte den organiske trafik til en kategoriside hos Tøjeksperten med 92 %. Gennemgå tjeklisten, og du vil se resultater på dit eget website inden for kort tid.

  • Fem fejl du skal undgå i dit checkout flow

    Fem fejl du skal undgå i dit checkout flow

    3. januar 2017

    Vidste du, at 65 % af de brugere, der lægger en vare i kurven, forlader din webshop uden at fuldføre købet? Det viser en undersøgelse, som vi har foretaget hos IMPACT blandt et udvalg af de webshops, vi arbejder med. Det betyder, at der er et stort potentiale for at øge omsætningen, hvis du fokuserer på at reducere frafaldet i dit checkout flow.

  • Red dine sider fra Googles Kirkegård: 3 afprøvede metoder

    Red dine sider fra Googles Kirkegård: 3 afprøvede metoder

    1 kommentar 14. december 2016

    Ved du, hvad Googles Kirkegård er? Hvis ikke, så er Googles Kirkegård søgeresultater, som ikke dukker op på side ét. Du ved side to, tre, fire… Og du har nok allerede regnet den ud. I dette indlæg giver vi dig tre metoder, der vil få din organiske trafik til at eksplodere. Og ved du, hvad det bedste er? Du behøver ikke engang at publicere nyt indhold på dit website.

  • Product Information Management (PIM): Sådan bliver du klar

    Product Information Management (PIM): Sådan bliver du klar

    30. november 2016

    Er du kommet til den erkendelse, at din virksomhed har brug for at arbejde mere struktureret med Product Information Management (PIM), og vil du gerne gribe projektet rigtigt an fra starten? På baggrund af min erfaring lister jeg her 5 områder, som du bør afdække, inden du kaster dig ud i projektet. Gør du dét, vil du og din virksomhed være langt bedre rustet til at få mest mulig værdi ud af projektet samt at kunne lede det succesfuldt i mål.

  • 6 tips til at øge salget på Black Friday

    6 tips til at øge salget på Black Friday

    16. november 2016

    Black Friday er lige om hjørnet, og for mange webshops er det årets største dag målt på omsætning. Gennem de sidste år er Black Friday kun blevet større og større, og igen i år er der udsigt til salgsrekorder. God kampagneplanlægning er altafgørende for, hvordan din webshop performer under Black Friday. Og selvom nedtællingsuret nærmer sig nul, er der stadig mulighed for at skrue på håndtagene og dermed sikre ekstra omsætning. Vi har samlet seks tips til, hvordan du sikrer optimal performance under Black Friday.

  • Guide til lokal SEO – Sådan bliver du synlig på lokale søgninger

    Guide til lokal SEO – Sådan bliver du synlig på lokale søgninger

    4 kommentarer 31. oktober 2016

    Vil du være synlig, når potentielle kunder søger efter dine ydelser i de geografiske områder, hvor du er til stede? Når du har gode placeringer på lokale søgninger, får du flere købsparate besøgende og mulighed for at øge omsætningen i din forretning. Læs med her og bliv klogere på, hvordan du bør arbejde med lokal SEO for at få fuld effekt af din indsats.

  • Guide: Formulardesign og validering

    Guide: Formulardesign og validering

    1 kommentar 18. oktober 2016

    Vil du have dine brugere til at købe noget på din shop, tilmelde sig dit nyhedsbrev eller lignende, så skal de udfylde en formular for at nå målet. Derfor er det en rigtig god idé at gøre det nemt og smertefrit for brugerne at udfylde din formular, så de ikke kaster håndklædet i ringen undervejs. Vi har skrevet den ultimative guide til korrekt formular-design, så du kan undgå, at dine formularer bliver conversion killers, og du dermed går glip af salg og leads.

  • Store Robert – Resultater på bundlinjen med få midler

    Store Robert – Resultater på bundlinjen med få midler

    23. september 2016

    Med overtagelsen af Store Robert, et tøjmærke til store mænd, stod PWT over for en udfordring. Online tilstedeværelsen gav ikke de ønskede resultater, og man ønskede at optimere afkastet af investeringen i online marketing. Med få og enkle greb er det lykkedes os at øge omsætningen med 146 % - Kom med bag kulisserne og se, hvad vi har gjort.

  • GUIDE: Sådan arbejder du med linkbuilding

    GUIDE: Sådan arbejder du med linkbuilding

    5 kommentarer 13. september 2016

    Er du frustreret over, at du ikke ligger nummer ét på de mest relevante søgetermer for din branche? Vil du øge din omsætning og samtidig blive mere synlig for relevante kundeemner? I denne guide til linkbuilding tager vi dig i hånden og giver dig redskaber til at øge antallet af besøgende på dit website og derigennem resultatet på bundlinjen.

  • Overlevelsesguide til når din webløsning er nede

    Overlevelsesguide til når din webløsning er nede

    1 kommentar 6. juli 2016

    Hos IMPACT sker det, at vi har hel- og halvdesperate onlineansvarlige i røret, fordi den løsning, de er ansvarlige for, ikke performer optimalt eller (gisp) er helt og aldeles nede. Vi har skrevet en step-by-step guide til dig, der hurtigst muligt skal have din webløsning på ret køl. Vi er mange, der allerede nu er ferieramte og derfor er det endnu vigtigere at tjekke op på, at de rigtige mennesker får besked på det rette tidspunkt.

  • GUIDE: GOOGLE SEARCH CONSOLE – SÅDAN OPTIMERER DU DIN CTR

    GUIDE: GOOGLE SEARCH CONSOLE – SÅDAN OPTIMERER DU DIN CTR

    4 kommentarer 24. juni 2016

    Bruger du tid på at identificere, hvor du kun gør noget halvt så godt på dit website, som du burde? Og hvordan andre måske gør det bedre? Det er ofte en god iagttagelse, der endda kan mærkes på bundlinjen. For hvad er det lige, du mangler, for at din landing page kommer på side 1 i søgeresultaterne? Vi giver dig her en guide til, hvordan du med Google Search Console kan få en bedre indsigt i kunderejsen og dermed forbedre din Click Through Rate.

  • Google I/O: De vigtigste e-commerce take aways

    Google I/O: De vigtigste e-commerce take aways

    27. maj 2016

    IMPACTs Google-ekspert og Frontend Manager, Filip Bruun Bech-Larsen, var i sidste uge med på Googles årlige udviklerkonference - Google I/O. I dette indlæg giver han dig de vigtigste e-commerce take aways fra konferencen.

  • 9 tips: Øg salget med forbedret søgefunktion

    9 tips: Øg salget med forbedret søgefunktion

    2 kommentarer 10. maj 2016

    På alt for mange webshops er den interne søgefunktion et underprioriteret område. Men hvis du ønsker at øge omsætningen i din webshop, er søgefunktionen et oplagt sted at sætte ind. De brugere, der anvender søgefunktionen, konverterer nemlig langt bedre, end brugere, der ikke søger. Vi giver dig her 9 konkrete tips til, hvordan du styrker din søgefunktionalitet og booster din omsætning.

  • De 9 vigtigste take aways fra Clever Content 16 – Skandinaviens største Content Marketing konference

    De 9 vigtigste take aways fra Clever Content 16 – Skandinaviens største Content Marketing konference

    14. april 2016

    Var du ikke på Clever Content 16 - Nordens største Content Marketing konference, med et af de bedste setups uden for USA? Fortvivl ej! Vi sendte Kent Lyager Laursen, IMPACTs Content Marketing Specialist, afsted som vores og jeres repræsentant. Herunder lister Kent de 9 vigtigste take aways fra konferencen.