Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • Key take away’s fra Shoptalk

    Key take away’s fra Shoptalk

    18. oktober 2017

    Vores Concept & Tech. Director og Partner Ask Ullerup var med på Shoptalk i København, og han har især bidt mærke i fire trends.

  • Key take away’s fra Fronteers 2017

    Key take away’s fra Fronteers 2017

    12. oktober 2017

    I sidste uge var 16 af IMPACTs frontend-udviklere til konference i Amsterdam. Få et indblik i de spændende tekniske take-away’s i vores Software Development Manager, Filip Bruun Bech-Larsens, blogindlæg.

  • 5 indlæg jeg skal høre til Shoptalk

    5 indlæg jeg skal høre til Shoptalk

    6. oktober 2017

    Fra den 9. til 11. oktober afholdes Shoptalk-konference i København. Vores Concept & Tech Director og Partner, Ask Ullerup, peger i dette blogindlæg på fem indlæg, han skal høre.

  • Agil projektleder i konsulentbranchen: Pak det rigtige til din agile projektrejse

    Agil projektleder i konsulentbranchen: Pak det rigtige til din agile projektrejse

    2. oktober 2017

    Vores Senior Project Manager, Mads Holst Knudsen fortæller om sine erfaringer med agile projekter og giver tips til, hvordan du lykkes på din agile projektrejse.

  • Video: Sådan bruger du Angular med dit CMS

    Video: Sådan bruger du Angular med dit CMS

    29. september 2017

    Vores Software Development Manager Filip Bruun Bech-Larsen var inviteret med til et Angular-event i Lissabon for at dele ud af sine erfaringer med brugen af Angular. Se hans oplæg her.

  • Fokus på kunstig intelligens og kunderejser ved Konverteringsdagen 2017

    Fokus på kunstig intelligens og kunderejser ved Konverteringsdagen 2017

    6. september 2017

    IMPACTs forretningskonsulent Julie Koch Fahler var med på FDIH-eventet Konverterningsdagen, og hun fortæller i dette blogindlæg om hendes oplevelser og de vigtigste take-aways fra konferencen.

  • Sådan laver du produktanbefalinger med neo4j

    Sådan laver du produktanbefalinger med neo4j

    29. august 2017

    Vores Software Developer, Lars Horne-Mortensen, viser i dette blogindlæg, hvordan du kan bruge en graf-database til at indsamle brugerdata og bruge det data til at generere produktanbefalinger.

  • Guide: Giv din produkttekst det ultimative boost

    Guide: Giv din produkttekst det ultimative boost

    2 kommentarer 25. august 2017

    Hvordan kan retailere lave den ultimative produkttekst? IMPACTs Digital Marketing Assistant, Therese Wiwe Lobner, guider i dette blogindlæg.

  • Udviklere: Sådan giver I redaktørerne den bedste oplevelse

    Udviklere: Sådan giver I redaktørerne den bedste oplevelse

    11. august 2017

    Med få tilpasninger kan man som udvikler gøre sit CMS-system væsentlig mere brugervenligt for redaktøren. IMPACTs backendudvikler Jim Plougfelt guider i dette blogindlæg til hvordan det enkelt kan gøres i Episerver.

  • DIGITAL HELP DESK GIVER ØGET KUNDETILFREDSHED OG OP TIL 60% HURTIGERE RESPONSTID

    DIGITAL HELP DESK GIVER ØGET KUNDETILFREDSHED OG OP TIL 60% HURTIGERE RESPONSTID

    26. juni 2017

    Spiller kundeserviceoplevelsen i din virksomhed? Eller vil du vide, hvordan du med implementering af en digital help desk kan øge kundetilfredsheden og opnå effektiviseringer på op til 60 %? Vores digital marketing consultant, Martin Vad Jespersen, guider dig i dette blogindlæg om fordelene ved digital help desk.

  • Commerce Cloud indlemmet i Sales Force – IMPACT var med til konference

    Commerce Cloud indlemmet i Sales Force – IMPACT var med til konference

    20. juni 2017

    Som den eneste danske partner kan IMPACT supportere både Salesforce Marketing Cloud og Salesforce Commerce Cloud. IMPACTs Karsten Birkelund var med på Salesforces konference om Commerce Cloud i København. I dette blogindlæg kan du læse om hans oplevelser fra XChange 2017 og om fordelene ved Salesforce og Commerce Cloud.

  • Design Sprints i fokus – UX Camp CPH 2017

    Design Sprints i fokus – UX Camp CPH 2017

    11. maj 2017

    Som altid var der rift om de kun 250 billetter til årets UX Camp CPH, og rygtet siger, at der var udsolgt efter kun 16 sekunder. Heldigvis var IMPACTs UX & Design team hurtige på tasterne, så hvis du gik glip af Campen, har vi skrevet et blogindlæg med de vigtigste pointer fra John Zeratskys keynote om Design Sprints.

  • Må du bruge konkurrentens navn i dine Adwords-annoncer?

    Må du bruge konkurrentens navn i dine Adwords-annoncer?

    22. marts 2017

    Oplever du, at dine konkurrenter bruger din virksomheds navn i deres Adwords, eller overvejer du at bruge deres? En ny afgørelse fra Sø- og Handelsretten har lagt linjen for anvendelse af konkurrenters firmanavn i forbindelse med Adwords markedsføring.

  • 3 grunde til at projektledere skal være sublime facilitatorer

    3 grunde til at projektledere skal være sublime facilitatorer

    16. februar 2017

    Har du nogensinde haft fornemmelsen af, at dit team var udbrændt? Eller måske har du på et tidspunkt oplevet manglende engagement hos en eller flere projektdeltagere? Hvis ja, så ved du også, hvor meget det kan påvirke et projekt, og hvor svært det kan være at ændre. I dette blog-indlæg giver jeg dig 3 argumenter for, at alle projektledere bør dygtiggøre sig i facilitering - et begreb, der, i min optik, er meget andet og mere end bare ”fluffy”.

  • SEO-case: Med denne tjekliste fik vi 92 % mere organisk trafik

    SEO-case: Med denne tjekliste fik vi 92 % mere organisk trafik

    11 kommentarer 19. januar 2017

    Mangler du organisk trafik til dine landingssider, webshop eller dit website? Eller kan du ikke forstå, hvorfor din kategoriside er begravet på Googles Kirkegård? I denne udførlige step-by-step guide viser vi dig, hvordan vi var i stand til at løfte den organiske trafik til en kategoriside hos Tøjeksperten med 92 %. Gennemgå tjeklisten, og du vil se resultater på dit eget website inden for kort tid.

  • Fem fejl du skal undgå i dit checkout flow

    Fem fejl du skal undgå i dit checkout flow

    3. januar 2017

    Vidste du, at 65 % af de brugere, der lægger en vare i kurven, forlader din webshop uden at fuldføre købet? Det viser en undersøgelse, som vi har foretaget hos IMPACT blandt et udvalg af de webshops, vi arbejder med. Det betyder, at der er et stort potentiale for at øge omsætningen, hvis du fokuserer på at reducere frafaldet i dit checkout flow.

  • Red dine sider fra Googles Kirkegård: 3 afprøvede metoder

    Red dine sider fra Googles Kirkegård: 3 afprøvede metoder

    1 kommentar 14. december 2016

    Ved du, hvad Googles Kirkegård er? Hvis ikke, så er Googles Kirkegård søgeresultater, som ikke dukker op på side ét. Du ved side to, tre, fire… Og du har nok allerede regnet den ud. I dette indlæg giver vi dig tre metoder, der vil få din organiske trafik til at eksplodere. Og ved du, hvad det bedste er? Du behøver ikke engang at publicere nyt indhold på dit website.

  • Product Information Management (PIM): Sådan bliver du klar

    Product Information Management (PIM): Sådan bliver du klar

    30. november 2016

    Er du kommet til den erkendelse, at din virksomhed har brug for at arbejde mere struktureret med Product Information Management (PIM), og vil du gerne gribe projektet rigtigt an fra starten? På baggrund af min erfaring lister jeg her 5 områder, som du bør afdække, inden du kaster dig ud i projektet. Gør du dét, vil du og din virksomhed være langt bedre rustet til at få mest mulig værdi ud af projektet samt at kunne lede det succesfuldt i mål.

  • 6 tips til at øge salget på Black Friday

    6 tips til at øge salget på Black Friday

    16. november 2016

    Black Friday er lige om hjørnet, og for mange webshops er det årets største dag målt på omsætning. Gennem de sidste år er Black Friday kun blevet større og større, og igen i år er der udsigt til salgsrekorder. God kampagneplanlægning er altafgørende for, hvordan din webshop performer under Black Friday. Og selvom nedtællingsuret nærmer sig nul, er der stadig mulighed for at skrue på håndtagene og dermed sikre ekstra omsætning. Vi har samlet seks tips til, hvordan du sikrer optimal performance under Black Friday.

  • Guide til lokal SEO – Sådan bliver du synlig på lokale søgninger

    Guide til lokal SEO – Sådan bliver du synlig på lokale søgninger

    4 kommentarer 31. oktober 2016

    Vil du være synlig, når potentielle kunder søger efter dine ydelser i de geografiske områder, hvor du er til stede? Når du har gode placeringer på lokale søgninger, får du flere købsparate besøgende og mulighed for at øge omsætningen i din forretning. Læs med her og bliv klogere på, hvordan du bør arbejde med lokal SEO for at få fuld effekt af din indsats.