Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • B2B e-handel: Sådan griber I det an

    B2B e-handel: Sådan griber I det an

    12. november 2015

    Den digitale udvikling kører for fulde omdrejninger, og hvert år sættes der omsætningsrekorder inden for B2C e-handel. B2B har historisk set levet i skyggen af det mere kommercielle B2C, men det ændrer sig i øjeblikket. Hvordan kommer I selv ud over rampen og understøtter jeres omsætning med B2B e-handel?

  • BEST OF Digital Marketing: Tips til julehandlen

    BEST OF Digital Marketing: Tips til julehandlen

    2. november 2015

    Hvordan sikrer du en optimal julerejse for dine kunder – og en indbringende højtid for din virksomhed? Vores Digitale Marketing specialister giver dig i dette blogindlæg deres allerbedste råd, så du kan få julens trængsel og alarm til foregå hos lige netop dig, fremfor konkurrenterne.

  • 10 uundgåelige argumenter: derfor bør du have en content-strategi

    10 uundgåelige argumenter: derfor bør du have en content-strategi

    9. oktober 2015

    Her får du de 10 argumenter, som du kan bruge til at overbevise din chef om vigtigheden af en content-strategi. Vores Content-specialist, Kent Lyager Laursen, er netop hjemvendt fra Content Marketing World 2015 i Ohio med de nyeste content marketing-værktøjer i rygsækken. De 10 argumenter kan du efterfølgende bruge som kvalitativ rettesnor for, om din content-strategi så holder vand, når du er færdig med at udvikle den.

  • Er dit digitale setup og mindset gearet til eksponentiel vækst?

    Er dit digitale setup og mindset gearet til eksponentiel vækst?

    24. september 2015

    Noget af det, der kendetegner tidens mest succesfulde virksomheder, er deres evne til at håndtere ekstrem vækst. Vores Concept & Tech. Director, Ask Ullerup, har skrevet et blogindlæg, der gør dig klogere på, hvorfor og hvordan du gearer din virksomhed til eksponentiel vækst.

  • 5 afgørende trin i udviklingen af din omnichannel-strategi

    5 afgørende trin i udviklingen af din omnichannel-strategi

    18. september 2015

    ”Playing to win - the omni-channel challenge”. Sådan indleder Lars Willumsen, Senior E-Business Consultant hos IMPACT, dette indlæg om, hvordan du forbereder dig bedst muligt til udviklingen af den sømløse omnichannel-strategi. Den strategi, som lever op til dine kunders krav og lytter til deres behov.

  • FÅ INDBLIK I DIN VIRKSOMHEDS DATAMÆNGDER

    FÅ INDBLIK I DIN VIRKSOMHEDS DATAMÆNGDER

    11. september 2015

    Behovet for at få indblik i større mængder data stiger i takt med den stigende interesse for datadreven forretningsudvikling. At kunne sammenholde, visualisere og forstå datamængder af en vis størrelse giver virksomheder et strategisk og samtidig operationelt værktøj, de kan operere og styre udfra. I IMPACT udnytter vi Klipfolio til at optimere på vores dataudnyttelse - og dermed vores kunders forretningsstrategiske beslutningsgrundlag.

  • Solr’s mange muligheder

    Solr’s mange muligheder

    20. august 2015

    SOLR er en god gammel kending for mange, men for dem, som ikke kender produktet som #1 søgemaskine, arrangerede vi en aften, hvor vi fortalte om mulighederne.

  • KUNDEREJSEN BLIVER DET NYE KONKURRENCEPARAMETER

    KUNDEREJSEN BLIVER DET NYE KONKURRENCEPARAMETER

    13. august 2015

    På sidstedagen af Salesforce Connections konkluderede keynote speaker Joel Book fra Marketing Insights, at vigtigheden af at forstå og operationalisere ”kunderejsen” helt klart var det gennemgående tema på tværs af de mange indlæg over de tætpakkede 4 dage på verdens største digital marketing konference.

  • Tracking af B2B og B2C på samme webshop

    Tracking af B2B og B2C på samme webshop

    11. august 2015

    Hos IMPACT har vi mange kunder indenfor både B2B og B2C segmentet. Nogle af kunderne har tilmed begge dele på samme webshop, hvilket kan give nogle udfordringer i forhold til webanalyse. Lad os kigge på de mulige løsninger i prioriteret rækkefølge.

  • GULDET LIGGER FOR ENDEN AF DEN DIGITALE REGNBUE

    GULDET LIGGER FOR ENDEN AF DEN DIGITALE REGNBUE

    1 kommentar 26. juni 2015

    Hos IMPACT ved vi en hel masse om, hvordan man gør sin digital commerce til en guldgrube, og det deler vi meget gerne med omverdenen. IMPACTs Digital Marketing Director, Michael Ingemann, har netop bidraget til LETT Advokaters publikation om de juridiske og praktiske problemstillinger, der følger i kølvandet på arbejdet med e-handel og markedsføring på nettet. I dette blogindlæg reflekterer Michael over de danske bestyrelsers digitale fokus og knytter det til digitaliseringens muligheder og pitfalls.

  • KEY TAKEAWAYS FRA SALESFORCE CONNECTIONS NEW YORK

    KEY TAKEAWAYS FRA SALESFORCE CONNECTIONS NEW YORK

    22. juni 2015

    Oplevelsen var klar, at når software nedbryder siloerne mellem kanalerne, opstår der nye muligheder for marketeers, for at komme tættere på kunden. Og samtidig muligheder for at den samlede organisation samarbejder om at levere en integreret oplevelse for kunden.

  • 5 key takeaway fra SMX London 2015 som du skal have styr på, hvis du vil vinde i fremtidens søgemaskiner

    5 key takeaway fra SMX London 2015 som du skal have styr på, hvis du vil vinde i fremtidens søgemaskiner

    16. juni 2015

    Hos IMPACT stræber vi altid efter at være førende på viden indenfor digital markedsføring, og derfor var vi for nyligt repræsenteret i London ved verdens største konference for markedsføring i søgemaskinerne. Det var to dage med nyeste viden om brugeradfærd og søgemaskineteknolo ...

  • Øg din konvertering med Quick Actions

    Øg din konvertering med Quick Actions

    19. maj 2015

    Er du på udkig efter nye måder at øge din online konvertering og omsætning på, skulle du måske overveje at se nærmere på Quick Actions i forbindelse med transaktionelle e-mails. De kan give værdi til nye såvel som eksisterende user flows.

  • 125 måder at måle din virksomheds Content Marketing-effekt på: Få det fulde KPI-overblik

    125 måder at måle din virksomheds Content Marketing-effekt på: Få det fulde KPI-overblik

    9 kommentarer 29. april 2015

    Danske virksomheder arbejder i stigende grad med Content Marketing, og budgetandelen til udvikling af content bliver større og større. Alligevel arbejder kun en fåtal med en konkret Content Marketing-strategi, og færre endnu ved, hvordan de skal måle effekten af deres content-indsats. Men det behøver faktisk ikke være så svært. Dette blogindlæg giver dig 125 bud på relevante KPI'ere til at måle din succes med Content Marketing.

  • Ny status på Googles mobilopdatering: Ikke-mobilvenlige sites begynder at miste trafik

    Ny status på Googles mobilopdatering: Ikke-mobilvenlige sites begynder at miste trafik

    28. april 2015

    Det er en uge siden Googles mobilopdatering. Vores nyeste data viser nu en lille fordel til mobilvenlige sites.

  • Effekten af Googles mobilopdatering – indtil videre ingen straf for ikke-mobilvenlige sites

    Effekten af Googles mobilopdatering – indtil videre ingen straf for ikke-mobilvenlige sites

    1 kommentar 22. april 2015

    I går, den 21. april, begyndte Google udrulning af den mobilopdatering, som har fået tilnavnet mobilegeddon fordi den forventes at straffe ikke-mobilvenlige sites og give dem markant dårligere placeringer, når der søges på en mobiltelefon på Google. Indtil videre viser det sig dog ikke at være tilfældet.

  • Spørgsmål og svar til Googles mobilopdatering 21. april

    Spørgsmål og svar til Googles mobilopdatering 21. april

    1 kommentar 10. april 2015

    Lige siden Google annoncerede, at de begynder at bruge mobilvenlighed som en ranking faktor, er vi blevet bombarderet med spørgsmål, og dem har vi samlet her.

  • 3 ideer til unikt content

    3 ideer til unikt content

    1. april 2015

    At skrive godt content handler i høj grad om at spille på sine styrker – og ikke mindst sin unikke viden. Vi giver her tre gode bud på, hvordan du kan udnytte din viden om dine produkter og dine kunder til at skabe unikt content.

  • Digital B2B Marketing: hvad er nøglen til succes egentlig?

    Digital B2B Marketing: hvad er nøglen til succes egentlig?

    2 kommentarer 30. januar 2015

    I dette blogindlæg gennemgår vi nogle af de key take-aways, vi tog med os fra den for nyligt løbet af stablen ”Digital B2B Marketing Conference” i København. Det gennemgående tema på konferencen var i høj grad sammenspillet mellem det ”hårde” og det ”bløde” samt fokuseringen på kunderejsen og det skræddersyede digitale økosystem.

  • Hvordan designer man til en bradepande?

    Hvordan designer man til en bradepande?

    30. januar 2015

    iPhone 6 er fin. Stor, tynd, med runde hjørner. Det kan vi godt lide. Men hvad med os, der ikke har store lommer og klaverfingre? Hvordan laver vi den bedste oplevelse til bradepanden iPhone 6? Der er flere måder at holde sin telefon på. Nogle bruger to hænder. Andre bruger en. ...