Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • Har du mobiloptimeret julehandlen?

    Har du mobiloptimeret julehandlen?

    19. december 2013

    Mellem 13-20 % af al trafik kommer denne jul fra smartphones, og omkring 20-25 % fra tablet devices. Samlet set kommer altså godt 40 % af alle besøg fra mobile devices – er jeres shop klar til at tage imod denne trafik? Og har I lagt planer for, hvilke tiltag I skal være klar med til næste jul, hvor trafikken fra mobile devices forventes at ramme 50 %, heraf over 20 % fra smartphones?

  • Detailtendenser 2014

    Detailtendenser 2014

    13. december 2013

    2014’s dagsorden er sat for detailhandlen, der som aldrig før må sætte ind på at sætte forbrugeren i centrum og skabe en gennemtænkt retail-oplevelse. Få her fem bud på de vigtigste fokusområder i det nye år.

  • Har du styr på efterspørgslen?

    4 kommentarer 29. november 2013

    Som e-handler er det afgørende, at du ved, hvad dine kunder efterspørger. Kun når du har 100 % styr på efterspørgslen, kan du have de rigtige varer på hylderne og opnå optimal synlighed og trafik fra søgemaskinerne og dermed omsætning i butikken.

  • 4 tips: Skab julestemning blandt kunderne

    4 tips: Skab julestemning blandt kunderne

    1 kommentar 29. november 2013

    Så står julen for døren, og julesalget er allerede i fulde omdrejninger. Udover øget salg er julen også en oplagt anledning til at styrke kunderelationerne. Nedenfor giver vi derfor 4 tips til, hvordan du bruger julen til at komme i dialog og skaber julestemning blandt kunderne.

  • SEO i kølvandet på (not provided)

    SEO i kølvandet på (not provided)

    5 kommentarer 30. oktober 2013

    I september besluttede Google at kryptere alle søgninger, så vi ikke længere kan se, hvad brugerne har søgt på. Men problemet kan løses. Læs her hvordan vi arbejder med SEO efter (not provided) gjorde sit indtog.

  • webdanmark.com er blevet officiel ‘Visual website optimizer’-Partner

    webdanmark.com er blevet officiel ‘Visual website optimizer’-Partner

    24. oktober 2013

    Igennem vores arbejde med usability, user experience og konverteringsoptimering, har vi gennemført et stort antal brugertest, siteanalyser, konverteringsoptimeringer og splittest for nogle af landets største retailere. Derfor er vi glade for, at vi nu kan kalde os officiel 'Visual Website Optimizer'-Partner.

  • 6 DIGITALE ARKETYPER – KEND DERES VEJE TIL KØB

    6 DIGITALE ARKETYPER – KEND DERES VEJE TIL KØB

    4. oktober 2013

    Hvilken rolle spiller digitale kanaler og medier i vejen til køb – hvornår går forbrugerne online, og hvad skal der til for at få dem til at trykke ’gennemfør køb’.

  • Google Hummingbird algoritme-opdatering rammer os nu

    Google Hummingbird algoritme-opdatering rammer os nu

    2 kommentarer 27. september 2013

    Google Hummingbird er navnet på Googles nye store algoritme-opdatering og den vil påvirke 90% af alle søgninger. Læs mere om hvad det betyder for dit site og din webshop.

  • Har du styr på reglerne om cookies?

    Har du styr på reglerne om cookies?

    27. september 2013

    Selvom de nuværende regler om brug af cookies har været gældende siden 2011 har de i praksis aldrig været håndhævet. Hen over sensommeren har erhvervsstyrelsen dog foretaget en stikprøvekontrol af 50 populære, danske websites, og varsler, at de vil gøre det igen.

  • Bliv klædt på af vores Adwords specialist…

    Bliv klædt på af vores Adwords specialist…

    23. september 2013

    Har du brug for hjælp til at oprette din første AdWords kampagne, savner du effekt af de brugte kroner, eller vil du gerne vide mere om, hvordan du benytter Googles displaynetværk? Hen over efteråret afholder webdanmark.com, i samarbejde med Google og IVÆKST, en række kurser, hvor du kan blive klædt på til at varetage og optimere dine egne Google AdWords kampagner.

  • Er din forretning klar til julehandlen?

    Er din forretning klar til julehandlen?

    2. september 2013

    I samarbejde med vores kunder, er vi allerede nu ved at lægge sidste hånd på budgetterne og planlægge kampagner for julehandlen. Ja rent faktisk er vi så langt, at vi planlægger hvilke kampagner, der skal fokuseres på til ”Januarudsalget” 2014.

  • Sådan sikrer du, at dine nyhedsmails bliver læst

    23. august 2013

    Julen er lig med travlhed, søde sager og gyldne tider hos PostDanmark. Op mod denne højtid bugner det med julehilsner fra familie, venner og ikke mindst gode samarbejdspartnere.

  • 10 tips til en god julehandel

    10 tips til en god julehandel

    2 kommentarer 13. august 2013

    Julen står for døren! Til trods for at sommerens sol står højt på himlen og antallet af varme dage har nået nye højder, så er det netop nu, at du skal igangsætte forberedelser til dette års julehandel. Vi giver dig 10 tips til at sikre, at din forretning er godt klædt på.

  • Trænger din detailhandelsstrategi til en Generation Y- makeover?

    Trænger din detailhandelsstrategi til en Generation Y- makeover?

    6. august 2013

    Over 1,2 million forbrugere – det er i skrivende stund størrelsen på generation Y i Danmark. Og netop størrelse er en af grundene til, at det er dumt at ignorere generation Y’s behov, krav og forventninger til detailhandlen

  • Styrk din e-handel med e-mail marketing

    Styrk din e-handel med e-mail marketing

    23. juli 2013

    I samarbejde med FDIH, Apsis og Raptor, sætter vi fokus på, hvordan du styrker dine e-handels aktiviteter med e-mail marketing.

  • SEMINAR: Cross channel – sådan gør de bedste

    SEMINAR: Cross channel – sådan gør de bedste

    28. juni 2013

    Hvordan får du den bedste integration mellem offline og online? Hvordan tilrettelægges i praksis en succesfuld digital strategi? Hvilke cases kan vi lære noget af? Gå ikke glip af, når webdanmark.com sammen med pej gruppen tilbyder en lærering formiddag spækket med best-practice eksempler.

  • Er dine nyhedsmails klar til en Michelin stjerne?

    Er dine nyhedsmails klar til en Michelin stjerne?

    28. juni 2013

    Ligesom michelinrestauranter, er nyhedsmails også en oplevelse, du skal servere for dine kunder. Når du sammensætter nyhedsmails, er det vigtigt, at ingredienserne er nøje udvalgte og gennemtænkte. Men det kan være svært at gennemskue, hvad der skal til. Her får du 5 tips til, hvordan du sikrer stjerneværdige mails, der skaber god forretning.

  • Vi slår et (golf) slag for verdens børn

    Vi slår et (golf) slag for verdens børn

    24. juni 2013

    Hos webdanmark.com har vi igen i år valgt at støtte SOS børnebyerne ”Charitygolf”, som er en golfturnering, der har til formål at indsamle og donere et pengebeløb til fordel for SOS børnebyerne og verdens børn.

  • SOMMERLÆSNING TIL CROSS CHANNEL – INSPIRATION

    SOMMERLÆSNING TIL CROSS CHANNEL – INSPIRATION

    14. juni 2013

    - Din guide til faglige input i storbyferien. Er din sommer lig med storbyferie? - så skulle du måske benytte lejligheden til at opleve nogle af de spændende cross channel-tiltag, der findes rundt om i verden. Få her Retail Institute Scandinavias guide til en række best practice-cases på to rejsemål – London og New York – som kan give din ferie et oplagt fagligt input og en række nye tanker og idéer med hjem i bagagen.

  • 5 ’her og nu’ trends fra Internet Retailer Conference & Exhibition 2013

    5 ’her og nu’ trends fra Internet Retailer Conference & Exhibition 2013

    1 kommentar 10. juni 2013

    Emnet for årets Internet Retailer Conference & Exhibition var transformationen af den globale økonomi takket være e-handel. De traditionelle barrierer i detailhandelen, som begrænsede både detailhandlere og forbrugere, er blevet nedbrudt med en fænomenal udvidelse af nye teknologier og digitale detailhandel strategier. Læs her, hvad bl.a. guruerne Al Gore Gian Fulgoni, og Hiroshi Mikitani bød ind med om trends lige her og nu.