Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • 5 mega trends fra Internet Retailer Conference & Exhibition 2013 i Chicago

    5 mega trends fra Internet Retailer Conference & Exhibition 2013 i Chicago

    1 kommentar 10. juni 2013

    Verdens største e-commerce konference løb for 9. gang af stablen i sidste uge. Den 9. årlige Internet Retailer Conference and Exhibition analyserede de sociale, mobile, globale, personlige, interaktive og ledelsesmæssige ændringer, som e-handlen bringer til den nye retail økonomi. Læs her, hvad vores innovation manager, Ask Ullerup bl.a. fik indsigt i.

  • Noa Noa åbner dørene for 7 nye e-butikker

    Noa Noa åbner dørene for 7 nye e-butikker

    30. maj 2013

    I 2012 åbnede modetøjsproducenten Noa Noa i samarbejde med webdanmark.com for første gang op for e-handlen i Danmark - nu er ventetiden også ovre for de udenlandske Noa Noa fans.

  • 7 tendenser fra Marketing Camp 2013

    7 tendenser fra Marketing Camp 2013

    28. maj 2013

    webdanmark.com var igen stærkt repræsenteret ved årets Marketing Camp, som blev afholdt på ITU i København tirsdag d. 28. maj. Tre af vores online marketing konsulenter, Jacob Worsøe, Kent Riddersholm Nielsen og Kasper Ebsen deltog i campen og giver herunder en kort opsummering af de ...

  • SITECORE NEXT GENERATION E-COMMERCE 2013

    SITECORE NEXT GENERATION E-COMMERCE 2013

    16. maj 2013

    IT'S ALL ABOUT THE PERSONAL EXPERIENCE! KOM OG OPLEV DANMARKS FØRENDE EKSPERTER INDEN FOR E-HANDEL! NEXT GENERATION E-COMMERCE 2013 er fyldt til randen med toppen af poppen inden for e-handel i Danmark.

  • Velkommen til Søren Frichs Vej!

    Velkommen til Søren Frichs Vej!

    13. maj 2013

    Så er der fuld gang i flytte-showet i vores splinternye lokaler på Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj. Her får du lidt billeder fra dagen.

  • Hvor meget må du give for et AdWords klik?

    Hvor meget må du give for et AdWords klik?

    2 kommentarer 7. maj 2013

    Er dine AdWords klik en god forretning for dig? Få svaret her, med dette simple værktøj som lynhurtig kan beregne din maksimale CPA, så du ved hvad din klikpris bør være.

  • Sådan undgår du fupwebshops

    Sådan undgår du fupwebshops

    27 kommentarer 22. april 2013

    Som forbruger og almindelig internetbruger, er det ikke let at gennemskue fupwebshops med det blotte øje, men graver man lidt i overfladen er og bruger sin sunde fornuft, kan man trygt og sikkert styre uden om. Læs her, hvordan du opdager fupwebshops med et par simple forholdsregler.

  • Sådan sikrer du din hjemmeside mod hackere

    Sådan sikrer du din hjemmeside mod hackere

    2 kommentarer 22. april 2013

    Som virksomhed og hjemmesiderejere kan det være svært at finde ud af, om man er blevet hacket, medmindre man har en stor teknisk indsigt. Men derimod er det langt nemmere at forebygge et eventuelt angreb. Herunder kan du se, hvordan du skal forholde dig, hvis du vil undersøge om din hjemmeside er hacket, og hvad du kan gøre for at forebygge.

  • Kinesiske fupshops snyder danskerne via hackede sites

    Kinesiske fupshops snyder danskerne via hackede sites

    2 kommentarer 21. april 2013

    Google partner webdanmark.com har i forbindelse med en analyse af det digitale retail marked opdaget en foruroligende tendens, som sender danske forbrugere til falske webshops, der får mulighed for at stjæle både penge og dankortoplysninger.

  • Skab sammenhæng mellem ONLINE og OFFLINE

    Skab sammenhæng mellem ONLINE og OFFLINE

    16. april 2013

    Detailhandelsbranchen står midt i en digital kunderevolution, som drives af forbrugernes hastige adoption af digitale medier og mobile enheder. Den fysiske og virtuelle verden smelter mere og mere sammen, og det forandrer forbrugernes købsadfærd fundamentalt. De søger en integreret shoppingoplevelse på tværs af alle kanaler – og de forventer, at detaillister leverer netop det.

  • Stærkt strategisk samarbejde giver kunder online konkurrencefordel

    Stærkt strategisk samarbejde giver kunder online konkurrencefordel

    16. april 2013

    webdanmark.com har indgået strategisk samarbejde med en af Skandinaviens førende it-service virksomheder, EG Retail. Aftalen er kommet på plads som et led i en fælles målsætning om at skabe e-handelsløsninger, der spiller optimalt sammen med detailvirksomhedens bagvedliggende ERP-system og derved styrker konkurrenceevnen i et presset marked.

  • Plantorama satser digitalt

    Plantorama satser digitalt

    16. april 2013

    Med ambitionen om at erobre betydelige markedsandele, øger have- og dyrekæden Plantorama det digitale fokus. Det sker gennem en ambitiøs multi-channel strategi, der bl.a. indebærer lanceringen af en helt ny webshop og igangsættelse af en lang række aktiviteter, som understøtter kædens fysiske butikker.

  • Få højere konvertering på nyhedsbrevstilmelding i indkøbskurven

    Få højere konvertering på nyhedsbrevstilmelding i indkøbskurven

    1 kommentar 8. april 2013

    Undgå at overse og forbigå lavthængende frugter. Dette lille tip er simpelt, men vil med stor sandsynlighed hæve antallet af tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Læs hvordan.

  • Slides fra Web Analytics Wednesday

    Slides fra Web Analytics Wednesday

    13. marts 2013

    Webdanmark.com har lagt lokaler til Web Analytics Wednesday i Aarhus. Se oplægsholderne og find diverse links fra oplæggene her.

  • Quick tip: Aprilsnar = links

    Quick tip: Aprilsnar = links

    7. marts 2013

    Om få dage kan du få links fra de største online medier...

  • Web Analytics Wednesday i Århus

    Web Analytics Wednesday i Århus

    12. februar 2013

    Så er det tid til at sætte kryds i kalenderen for WAW i Århus den 13. marts 2013. Web Analytics Wednesday arrangementet d. 13. marts i Århus, giver dig mulighed for at høre om den nyeste udvikling indenfor analyse. Der er god mulighed for at blive inspireret til at udnytte webanalyse på nye måder, og samtidig få udvidet dit netværk.

  • Forbruger og detailhandelstrend: LOKAL FORANKRING – Gå global, men vær lokal

    12. februar 2013

    Den digitale revolution nedbryder geografiske barrierer og giver brands nye muligheder for at blive verdensaktører. Samtidig med globaliseringen ses imidlertid en stigende tendens til lokal tilpasning og forankring. Læs her Retail Institute Scandinavias bud på, hvorfor det giver mening at arbejde med en ”glokal” strategi, når man ekspanderer forretningen internationalt

  • Kundeklubber er vejen frem

    Kundeklubber er vejen frem

    30. januar 2013

    Kundeklubber giver mulighed for at øge top og bundlinje, hvis man formår at udnytte dem optimalt. Sådan argumenterede Ask Ullerup, Innovation Manager og konsulent hos webdanmark.com, da vi i sidste uge gav seminardeltagere et indblik i at tackle fremtidens digitale retail udfordringer. Læs her hvordan.

  • Sådan vinder du kampen på nettet

    25. januar 2013

    webdanmark.com har i denne uge afholdt seminar med overskriften "hvordan tager den danske detailhandel kampen op på nettet". Detailfolk.dk har opsummeret dagens budskab.

  • Cross Channel – forbrugerne på tværs

    Cross Channel – forbrugerne på tværs

    14. januar 2013

    Det er ikke længere nok enten at kunne tilbyde forbrugeren en fysisk butik eller en e-butik. Forbrugeren forventer integration. Retail Institute Scandinavia har undersøgt danske forbrugeres anvendelse af kilder og kanaler før, under og efter et køb indenfor 5 brancher. Vi opsummerer her, hvad du bl.a. skal være opmærksom på.