Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
  • LinkedIn: Engager dine followers med company status updates

    LinkedIn: Engager dine followers med company status updates

    26. oktober 2011

    De fleste virksomheder har (eller burde i hvert fald have) en virksomhedsside på LinkedIn, som består af et logo, en kort virksomhedsbeskrivelse samt en oversigt over hvilke personer, der er tilknyttet organisationen. Og hvor man før havde mulighed for at integrere virksomhedens Twitter ...

  • Frygter I brugeranmeldelser?

    Frygter I brugeranmeldelser?

    20. oktober 2011

    Danskerne skriver og benytter sig i stadigt stigende omfang af brugeranmeldelser, før de foretager et køb. Men hvordan forholder I jer som virksomhed til den øgede gennemsigtighed, og hvad gør I ved de dårlige og direkte uretfærdige anmeldelser? Peter Mühlmann, stifter af Trustpilot, giver her nogle gode råd, der gør det nemmere for jer at navigere i junglen af brugeranmeldelser.

  • QR-koder – Ren hype eller værdifuldt værktøj?

    QR-koder – Ren hype eller værdifuldt værktøj?

    27. september 2011

    QR-koderne er så småt ved at vinde indpas i Danmark, men er de udtryk for bureauernes teknologihype, eller kan man som virksomhed rent faktisk bruge dem til noget? Læs med her og få inspiration til QR-kodens mange anvendelsesmuligheder.