Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
bon'a parte impact

Bon'a Parte øger omsætningen med marketing automation

Resultater

0%

af den samlede e-mail omsætning genereres af marketing automation

0%

konvertering på fødselsdagsmail

0

automatiserede e-mails hver dag

Om Bon'A Parte

Kvalitet. Komfort. God pasform. Det er de essentielle begreber bag brandet og virksomheden Bon’A Parte, der i 2015 blev opkøbt af den succesfulde modekoncern, DK Company A/S. Hermed sikrede man sig en markant kundeportefølje på fem europæiske markeder, med Tyskland og Holland som de største.

Vision

Gennem målrettet arbejde med dialog og loyalitet ønskede den danske online- og postordrevirksomhed Bon’A Parte at opnå kontante resultater i form af øget omsætning. Aktiviteter som automatiserede fødselsdags e-mails, personaliserede produktanbefalinger samt styrket deliverability har været afgørende i arbejdet med at indfri målsætningerne.

IMPACT har hjulpet os på plads med vores setup og leveret - både som udførende og som rådgivende sparringspartner. Jeg er glad for den uhøjtidelige men kompetente dialog med IMPACT og ser frem til flere sejre i de kommende sæsoner.

Felix Sanchez
E-mail Marketeer, Bon'A Parte DK Company Online A/S

Som et af fyrtårnene inden for postordrevirksomhed, er dialog og loyalitet kernen i Bon’A Partes forretning. Ambitionerne og kompetencerne bag projektet er helt i top, og det er spændende at få lov til at rumstere helt inde i maskinrummet på forretningen.

Karsten Plum Juul
Head of Dialogue & Loyalty Solutions, IMPACT A/S

Udvalgte cases

Find os her

København
Laplandsgade 4A
DK-2300 København S

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Aarhus
Søren Frichs Vej 44D
DK-8230 Åbyhøj

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Vær på digital forkant.
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev.