Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
IMPACT bag nyt globalt brandsite for HAY

IMPACT bag nyt globalt brandsite for HAY

01. marts 2017

HAY er gået i luften med et nyt globalt brandsite med fokus på en interaktiv og inspirerende brugeroplevelse. I det nye onlineunivers kan designinteresserede i hele verden nu komme helt tæt på HAYs produkter og gå på oplevelse i omkring 7.000 fotos. IMPACT står bag strategi og udvikling af den nye digitale platform.

Formidling af design, kreative indretningsløsninger og inspiration til boligen i et digitalt univers er en kompleks opgave. Det er lykkes på HAY.dk, hvor der er skabt en naturlig sammenhæng mellem æstetik, brugeroplevelse og sociale medier. Det nye site er netop gået i luften, og HAY er glade for slutresultatet:

”Vi er stolte over det nye HAY.dk og har glædet os til at invitere vores kunder og samarbejdspartnere ind i dette nye univers,” fortæller Mette Langkilde, ansvarlig for Marketing hos HAY og uddyber:

”Vi har i længere tid ønsket en ny og mere tidssvarende digital platform, der afspejler omverdenen og den udvikling, som HAY er undergået i løbet af de seneste år. Derfor har vi investeret en del tid på at finde den rigtige partner til at løse opgaven sammen med os.”

Det nye HAY.dk er en global platform, der afspejler de værdier og dyder, der har formet HAY de seneste 14 år. Hos IMPACT har vi lagt vægt på at skabe en involverende brugeroplevelse med tæt integration til sociale medier og de forhandlere, hvor man kan købe HAYs produkter og designs.

IMPACT:
Skab synergi mellem det æstetiske univers og forretningen

IMPACT har fungeret som leadbureau på projektet og har i tæt samarbejde med 1508’s digitale designere, defineret sitets design.

”Design og de visuelle udtryk bliver i højere grad en hygiejnefaktor, når kunden hedder HAY. Udfordringerne ligger i at koble det æstetiske onlineunivers til forretningen og sikre, at inspirationen transformeres til et køb hos en af de mere end 2000 forhandlere, der er integreret i det nye HAY.dk,” siger Kasper Holst, partner hos IMPACT.

Selvom det nye HAY.dk netop er lanceret, har det allerede fået rosende ord med på vejen fra selveste Forbes Magazine. Her omtaler journalisten Jordan Bishop HAY i rosende vendinger og opfordrer sine læsere til at gå på oplevelse på det nye HAY.dk, som han mener, er en næsten lige så god oplevelse, som et besøg i HAYs fysiske butikker.

Læs casen på HAYs nye brandsite her.

HAY 4 HAY Brandsite - IMPACT HAY 2 HAY Brandsite - IMPACT

Find os her

Aarhus
Søren Frichs Vej 44D
DK-8230 Åbyhøj

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

København
Laplandsgade 4A
DK-2300 København S

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Vær på digital forkant.
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev.