Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
Noanoa-impact

IMPACT hjælper Noa Noa med digital brandbuilding

07. juni 2017

Noa Noa skiftede ejere fra kapitalfond til private ejere i 2014, og har efterfølgende kørt en længere strategiproces, der lagde op til en ambitiøs plan. En plan, der skal bringe brandet tilbage på kurs og understøtte livsstilen, der taler ind til ‘Modern Boheme’.

Anne Marx, Head of Marketing & Digital hos Noa Noa siger;
”Vi har med vores nye site skabt et content-båret univers, der er kommet tættere på Noa Noas oprindelige Brand Core, som er mere oplevelsesbaseret og med fokus på kvalitet, den personlige relation og det gode håndværk. Fokus på det gamle site var mere traditionelt som en salgskanal, men med det nye site har vi skiftet fokus, og fået skabt et showroom, der understøtter vores brandidentitet.”

Troels Haugstrup Partner og Business Consulting Director hos IMPACT;
Vi må erkende, at ren fokus på transaktioner online i visse tilfælde ikke længere er nok, da forbrugeren i dag naturligt opererer på mange forskellige kanaler. Derudover har digitale kanaler som bekendt ingen landegrænser, hvilket skaber et øget pres for danske brands.

Hos Noa Noa ser man en stigende tendens til at gå ”back to basics” i form af brandbuilding for at differentiere sig på det globale marked, og dermed beholde og skabe nye kunder gennem et mere følelsesbåret aspekt fremfor på pris.
Anne Marx; ”Det nye site er første skridt i at skabe en ren brandoplevelse for vores målgruppe. Men vores styrke ligger også i vores fysiske butikker, derfor vil vi også se kampagner i butikkerne, som ikke nødvendigvis kommer til at ligge på vores site. Kanalvalget er med til at skræddersy kampagnerne, så de er relevante i den kontekst, de lever i”.

IMPACT har siden 1998 leveret digitale løsninger inden for strategi, implementering af platforme og digital marketing. Troels Haugstrup;
Vi har med vores mange specialister et holistisk syn på digital commerce, og har derfor også med løsningen for Noa Noa skabt en rigtig stærk platform til en sømløs kundeoplevelse. En købsoplevelse, hvor Noa Noas målgruppe på sigt kan serviceres kanaluafhængigt, dvs. et ægte omnichannel-setup, og vi glæder os til at løfte sløret for nogle af de intelligente løsninger, vi har tænkt i tæt samarbejde med Noa Noa-folkene.


Kontakt:

IMPACT – Søren Holritzer
Mail: sho@impact.dk
Mobil: 60394910

Find os her

København
Laplandsgade 4A
DK-2300 København S

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Aarhus
Søren Frichs Vej 44D
DK-8230 Åbyhøj

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Vær på digital forkant.
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev.