Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
imageundersøgelse-impact-brand

Omfattende imageundersøgelse: IMPACT-brandet i udvikling

10. august 2017

IMPACTs brand og image udvikler sig positivt. Det viser en MyImage-undersøgelse, der er Danmarks mest omfattende imageanalyse. Den er foretaget af MyReseach og citeret i Dansk Markedsføring. Undersøgelsen kigger på opfattelsen af de danske bureauer, og her præsterer IMPACT godt.

– 10’ernes brand-vindere er Magnetix, IMPACT, In2Media, 1508 og Think Digital, siger Mogens Østergaard, der er stifter af MyResearch til Dansk Markedsføring.

I undersøgelsen sammenlignes resultater for år 2009 med resultater for år 2017, og her har IMPACT taget kvantespring. Morten Østergaard fortæller:

– IMPACT har også oplevet et fornemt skulderklap, næsten i samme størrelse som Magnetix, men udgangspunktet var bare betydeligt lavere, og derfor er bureauet ”kun” lige i top-10 i år.

Den positive imageudvikling glæder hos IMPACT. Marketing Manager Søren Holritzer har et bud på, hvorfor IMPACT præsterer så godt.

– Vi lever af at levere omnichannel- og e-commerce-løsninger og skabe gode resultater for vores kunder. Når vi kontinuerligt gør det, så giver det plusser på imagekontoen. Vi er glade for at se vores brand udvikle sig og håber naturligvis, at den positive udvikling fortsætter, siger Søren Holritzer.

Læs hele artiklen om MyImage-undersøgelsen i Dansk Markedsføring.

Find os her

København
Laplandsgade 4A
DK-2300 København S

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Aarhus
Søren Frichs Vej 44D
DK-8230 Åbyhøj

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Vær på digital forkant.
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev.