Webdanmark.com hedder nu IMPACT


Læs mere
Dibswebinar

Webinar: Få styr på dine kunders samlede købsoplevelse

27. september 2016

Ved du egentlig, hvilken rejse dine kunder er igennem, før, under og efter et køb hos din virksomhed? Dels praktisk på tværs af kanaler og touchpoints – men også gennem forskellige psykologiske og emotionelle faser. Over 70 % af en købsbeslutning er emotionelt betinget, og derfor er det mere end almindelig god forretning at have fuldstændig styr på kunderejsen – praktisk og emotionelt.

Torsdag den 3. november inviterer DIBS til webinar, og her stiller Simon Lange, Head of UX & Design hos IMPACT, skarpt på, hvordan du kan skabe overblik over kundens oplevelser, behov og barrierer under et køb – og dine muligheder for at påvirke dem.

På webinaret sætter Simon fokus på mapping og design af kunderejsen. Du får Simons egne erfaringer og ideér til, hvordan kunderejsen indfanges, hvordan den forankres i organisationen, og hvordan du skaber en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af touchpoint. Du får en værktøjskasse, som i sidste ende sætter dig i stand til at tilrettelægge kunderejser, der skaber begejstring hos kunderne og gør dem til kunder for altid!

Tilmed dig her. Vi glæder os til at se jer!

 

 

Find os her

Aarhus
Søren Frichs Vej 44D
DK-8230 Åbyhøj

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

København
Svanemøllevej 58
DK-2900 Hellerup

T +45 7020 1619
F +45 7020 1629


info@impact.dk

Show on map

Vær på digital forkant.
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev.