Lemvigh-Müller
B2B commerce i europæisk topklasse
En stærk, forbedret commerce-platform løfter Lemvigh-Müller til nye højder.
+6 mill. kr.
23
+300.000
1.300
Fokus på mennesker, miljø og leverandører
Sitecore
Solr
Skræddersyet digital strategi
Lemvigh-Müller har fået en langtidsholdbar B2B-løsning på Sitecore. Platformen skaber en konstant brugeroplevelse og kan håndtere de mere end 6 mill. kr., der forventes at løbe gennem platformen pr. år.
Grundig UX-analyse har resulteret i digital strategi og en række value adding services, som letter håndværkernes dagligdag.
Hvordan løftes digital B2B-commerce til næste level?
Lemvigh-Müller søgte en partner, der kunne forstå deres forretning. De valgte IMPACT på grund af vores erfaring og kompetencer inden for enterprise-arkitektur, design af roadmaps og erfaring fra både B2B såvel som B2C.
Målsætningerne for projektet var bl.a. at løfte brugeroplevelsen og kundetilfredsheden samt skabe en fremtidssikret platform.
Digital investering forbedrer image
Gennem dybdegående analyser af Lemvigh-Müllers kunder har vi sammen med Lemvigh-Müllers eget udviklingsteam skabt en commerce-platform, der understøtter kunderne i deres dagligdag. Det øger kundetilfredsheden og den digitale omsætning.
Sammen har vi løftet Lemvigh-Müllers B2B-commerce til best in class i Europa.
Vi har netop haft fokus på at udvikle digitale services og løsninger, der understøtter vores kunders forretning inden for områder som for eksempel indkøbsoptimering, lagerstyring, dokumenthåndtering, logistik og teknisk dokumentation. IMPACT har været en vigtig samarbejdspartner for vores eget e-commerce udviklingsteam på denne rejse.
Kompetencer lever videre
For Lemvigh-Müller har vi ikke bare leveret et produkt. Udover at samarbejde om Lemvigh-Müllers nye commerce-løsning har vi bidraget til at klæde grossistens egen organisation på digitalt. Derved lever vores kompetencer videre i organisationen, der har fået nye værktøjer og processer til at få succes med deres digitale tilstedeværelse.
IMPACT har hjulpet Lemvigh-Müller med
- At formulere en ny digital strategi
- At designe digitale roadmaps
- UX og design
- At bygge en high-level platform baseret på Sitecore og Solr
- Optimering af interne processer og uddannelse af personale
Stærk platform og konsistent brugeroplevelse
Lemvigh-Müllers nye B2B-commerce-platform er blandt markedets stærkeste. Over 1,5 milliarder kroner forventes at løbe gennem platformen i 2018.
- Løsningen er bygget på en Sitecore-platform, der skaber en konsistent brugeroplevelse.
- Lemvigh-Müllers brandsite er bygget sammen med commerce-platformen, så Lemvigh-Müller kun skal tilføje produkter et sted, og kunderne altid kan finde de samme produkter på commerce-platformen og brandsitet.
Den avancerede Sitecore-løsning favner også en lang række value-added-services, som Lemvigh-Müller tilbyder til deres kunder. F.eks. et gratis system til arbejdssedler. Det er værktøjer, som gør dagligdagen lettere for håndværkere. Derved bliver Lemvigh-Müller en suveræn makker for deres kunder.
Lemvigh-Müller har fået en langtidsholdbar platform, der kan bygges videre på med flere services i de kommende år. Vores samarbejde har haft Lemvigh-Müllers kunder i centrum, og det giver flotte resultater.
Vil du vide mere om projektet?
Kontakt Kasper. Han kan fortælle hele historien.