Tiffosi og Vilanova
AGILE MED
ADOBE COMMERCE

To innovative modebrands. Én ekstraordinær platform. Kom med på Tiffosis digitale rejse og se hvordan de to brands har fået nyt liv i online butikker.

3 minutters læsning

01. RESULTATER
210%

stigning i ordrer

229%

stigning i salg

50%

længere brugersessioner

106%

flere konverteringer

5.8%

større ordreværdi

12%

lavere fortrydelsesrate

02. LEVERANCER
GROWTH CONSULTING

Øget salg og antal ordrer

DESIGN

Sømløs navigation

TECH STACK

Adobe Commerce Cloud

03. HISTORIEN

TID TIL EN OPGRADERING

Det portugisiske modebrand Tiffosi havde en klar vision. De ville forbedre deres performance og revolutionere deres online butikker. Derfor var de på udkig efter en teknologisk opgradering – og her kom vores team på banen.    

 Tiffosi – og deres sub-brand, Vilanova – havde udviklet deres online butikker på Magento 1 Open Source. Men ambitionerne og potentialet kaldte på mere. Derfor kom Tiffosi til os og sammen udformede vi strategien, der kunne tage Tiffosis brand til nye højder.  

04. LØSNINGEN

NEMT AT KØBE OG AFHENTE

Problemfri og visuelt tiltalende. Sådan lyder opskriften på en succesfuld kunderejse for Tiffosi. Og vi er enige. Ved at designe ligetil og effektive løsninger for både at købe og afhente kan vi skabe sømløse købsoplevelser, uanset hvor i købsrejsen kunden er – fra research og shopping online til at stå med produktet i hænderne.  

100% INTEGRERET MED CTT

Løsningen er 100% integreret med CTT, det portugisiske fragtfirma. Det gør det nemt for kunden, der kan overskue, hvor og hvordan hun kan afhente det, hun har shoppet online – hvad end det er hos et CCT-dropoff point eller fysisk i én af Tiffosis butikker. Samarbejdet med CTT skaber en enestående købsoplevelse, som ingen af Tiffosis konkurrenter kan matche.  

AGILE, AUTONOM, ADOBE

Tiffosi manglede den rigtige partner for at kunne tage deres online virksomhed til nye højder. Vi foreslog Adobe Conmmerce Cloud. En fleksibel platform, der opfylder Tiffosis krav om fleksibilitet og autonomi. Gennem hele processen sørgede vi for support – fra implementering til go-live og efter lancering.  

Sammen har vi udarbejdet en strategi, der understøtter Tiffosis voksende kundebase og samtidig forbedrer deres position på markedet. Med deres nye Adobe Commerce setup kan både Tiffosi og Vilanova fortsætte med at give deres kunder ekstraordinære oplevelser.  

05. DEEP DIVE

5 FORDELE VED ADOBE COMMERCE 

1. SKABT TIL AT LEVERE OPLEVELSER  
Adobe Commerce er bygget til at skabe gode oplevelser. Med mange forskellige kreative skabeloner og fremragende muligheder for at skræddersy platformen har Adobe Commerce fokus på at bygge brands, der skiller sig ud fra mængden.  

2. HEADLESS OG AGIL HELT IND I HJERTET  
Adobe Commerce er lavet til at sikre den højest mulige speed-to-market. Samtidig er platformen bygget til at kunne skaleres globalt og supporterer mange forskellige former for virksomhedsstrukturer.  

3. UENDELIGE MULIGHEDER 
Med Adobe Marketplace har Adobe Commerce et imponerende stort udvalg og adgang til tredjepartsdata – og med et stort bagvedliggende community stopper feature-listen aldrig.  

4. OPEN-SOURCE BRUGERTILPASNING  
Adobe Commerce er stolte af at være tilpasningsdygtige til alle formål. Og det er muligt takket være det community, der sikrer, at Adobe Commerce både er stabilt, billigt og fleksibelt.     

5. Intelligent commerce
Uanset om du er på udkig efter en AI-powered motor eller muligheden for at samle data i realtid, er Adobe Commerce løsningen. Platformen øger både CX- og konverteringsraten. 

06. TEKNOLOGI

TECH-SNAK

Adobe Commerce Cloud

Læs mere

07. Det med småt

OM TIFFOSI OG VILANOVA

Det portugisiske modebrand Tiffosi har mere end 40 års erfaring med denim-teknologi, udvikling og innovation. I 2016 blev sub-brandet Vilanova skabt, og i dag bliver de to brands solgt i 26 lande på tværs af 2.500 multi-brand-butikker og 90 mono-brand-butikker.   

Vil du vide mere om vores samarbejde med Tiffosi?

Miguel kan fortælle dig alt om det.

Get in touch