Retail
& Consumer services
At få fysisk og digital detailhandel til at gå op i en højere enhed kræver mod. Mod til at transformere hele forretningen, så slutkunden, og ikke salgskanalerne, kommer i centrum.
Når kanalsynergi skaber resultater
Kampen om det sidste klik er benhård. Og konkurrencen fra internationale pure players gør, at presset på marginerne er konstant. Så hvordan prioriterer I som detailvirksomhed jeres indsatser, så investeringen i digital commerce og marketing bliver en overskudsforretning. Og ikke kun en udgift?
Hør, hvordan du leverer en sømløs kunderejse, og optimerer din produktside med salg for øje. Læs mere her.
Vi har i samarbejde med IMPACT skabt et komplet omnichannel-setup med fuld integration mellem online og vores butikker. Dét er til gavn for kunderne, som vil kunne betjene sig selv online uanset, om de vil have varen sendt eller hente selv i butikken.
Vi arbejder både med traditionelle retailere og aktører indenfor travel, insurance og tel-co. Med en konsument orienteret tilgang løser vi kanalkonflikter, skaber unikke slutkundeoplevelser og øger omsætningen. Skal vi også hjælpe dig?
Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om digital transformation i detailvirksomheder, så tag fat i Troels Haugstrup, Business Consulting Director & Partner.