Breakfast with IMPACT:
Digital commerce
for B2B-virksomheder
København 26. september 2019
AFHOLDT
Udnytter din B2B-virksomhed mulighedene i digital commerce?
IMPACT inviterer digitale beslutningstagere i B2B-virskomheder til et inspirerende morgenseminar, hvor vi sætter spot på den digitale transformation inden for B2B-commerce, hvor der i øjeblikket sker en hæsblæsende udvikling.
Vi giver dig svarene på nogle af de spørgsmål, vi ofte får, som fx:
- Hvordan kan du sikre vækst og effektive processer i en B2B-virksomhed med digital commerce? – Og hvad er potentialet?
- Hvordan kan du levere en digital brugeroplevelse, som modsvarer kundernes forventninger?
- Hvordan bygger du en fremtidssikret IT-arkitektur, som kan håndtere komplekse kundeforhold med individuelle priser og rabatter samt varierende krav til dokumentation og produkter på tværs af lokationer, valutaer, måleenheder, sprog?
Hos IMPACT mærker vi tydeligt, at B2B digital commerce er en salgskanal i stærk udvikling. Digital transformation er højt på topledelsens agenda, og kundernes forventninger er formet af B2C-commerce anno 2019. Alt imens sætter øget internationalisering og digitalisering bundlinjer under pres, mens komplekse kundeforhold, IT-legacy og utilstrækkelige digitale kompetencer udfordrer selv de bedste B2B-virksomheder.
Og mens B2C-markedet i mange år har arbejdet med at skabe gode online-købsoplevelser, halter de fleste B2B-virksomheder efter. Det til trods for, at det er en mulighed for at øge omsætningen og differentiere sig gennem value-adding services og mere effektive processer.
Program
Michael Wiatr, Business Consulting Director, IMPACT
Du får et overblik over gevinsterne ved e-commerce og omnichannel for B2B-virksomheder og svaret på, hvorfor du ikke bare flytter salget fra én kanal til en anden med e-commerce.
Rune Veerasawmy, Senior CX Strategist, IMPACT
Pris behøver ikke at være en afgørende konkurrencefaktor for B2B-virksomheder. Ved at tage udgangspunkt i kunderejser er det muligt at forstå kunderne og udvikle digitale value-adding services, som kan skabe en konkurrencemæssig fordel i markedet. Du får fire konkrete måder, du kan arbejde med kunderejser på for at skabe værdi for din forretning og kunderne.
Kåre Buch Petersen, Director – Global IT – Digital Business Services, Chr. Hansen
Som global B2B-virksomhed har Chr. Hansen en kompleks kundegruppe, der bestiller til flere produktionslokationer fra én konto, de har ofte individuelle produktlister og priser, der er skrappe krav til dokumentation, og produkterne kommer i mange forskellige størrelser og måleenheder. Lyder det bekendt?
Få et indblik i Chr. Hansens digitale rejse i en interview session mellem:
Claus Høyer Madsen, CCO, IMPACT og Kåre Buch Petersen, Director – Global IT – Digital Business Services, Chr. Hansen.



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Det er ikke længere muligt at tilmelde sig.
København: 26. september 2019 kl. 8:30 – 11:30
Seminaret varer ca. 3 timer, fra kl. 8:30 – 11:00, og der vil efterfølgende være mulighed for at netværke med de andre deltagere og tale med de enkelte oplægsholdere.
KØBENHAVN
IMPACT
Laplandsgade 4A
2300 København S
Det er gratis at deltage i seminaret, der er skræddersyet til B2B-virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce inden for B2B og har brug for sparring og inspiration, så tag formiddagen fri! Og kom med til dette inspirerende seminar.
Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.
Vil du vide mere
om seminaret?
Har du spørgsmål eller ønsker uddybende information, så tag fat i Steen.