Forudsig din Customer Lifetime Value med 93% sikkerhed
15. marts 2019
Større indsigt i den enkelte kundes livstidsværdi gør det muligt at se, hvilke kunder der skaber reel værdi for forretningen, og hvilke der ikke gør. På et nyt webinar giver IMPACT Extend redskaberne til at få større kundeindsigt med Customer Lifetime Value.
Hvordan kan du som eksempelvis retailer forudsige din Customer Lifetime Value (CLV) med 93% sikkerhed, pinpointe de kunder, der betyder mest for din forretning i fremtiden, og samtidig se, hvor bør du investere for at sikre en høj ROMI for hele kunderejsen?
Det dykker Christian Vermehren fra IMPACT Extend ned i på et kommende webinar den 28. marts kl. 09.30.
Customer Lifetime Value er et redskab til at beregne den aktuelle og potentielle forretningsværdi på den enkelte kunde og den samlede kundebasen og derved også et redskab til at optimere marketingsindsatser ud fra en større kundeindsigt.
På webinaret kan du bl.a. høre mere om:
- Hvordan du beregner din CLV
- Hvordan du kan forudsige din CVL med 93% sikkerhed
- Hvordan du gør CLV operationelt i dine marketingindsatser
- Hvordan du øger loyaliteten hos de bedste kunder
- Hvordan udvikler kunder med stort potentiale
- Hvordan du finder nye gode kunder
Læs mere om webinaret her.