nemlig.com og IMPACT vinder guld igen igen
28. maj 2019
Med prisen som “B2C-virksomhed med online omsætning over 50 mio. kr.” fortsætter nemlig.com prisregnen fra sidste år. Det er nemlig.coms anden pris på en måned.
Trofæ til E-handelsprisen
Maj har været en god måned for nemlig.com. Først blev det online supermarkeds app belønnet med guld til Danish Digital Awards 2019, og senere vandt de endnu et trofæ til samlingen til E-handelsprisen 2019. Denne gang tog nemlig.com førstepladsen i kategorien “B2C-virksomhed med online omsætning over 50 mio. kr.”
Det er andet år i træk, at nemlig.com vinder den kategori, og i modsætning til sidste år var det særligt deres app, der blev afgørende for sejren i år.
”nemlig.com har i det forløbne år rykket sig markant og manifesterer sig som en af Danmarks allerbedste netbutikker. Det skyldes ikke mindst deres produktudvikling og den nye app, som med gode filtre, intelligente søgefunktioner og personaliseret indhold skaber eminente brugeroplevelser,” lyder forklaringen fra juryen, der også roser nemlig.com for at drive innovationen i markedet med fleksibel levering, bruge big data på tværs af devices og have flotte tal omkring kerneforretningen.


Endnu en pris til nemlig.com
Appen er et resultat af et tæt samarbejde mellem nemlig.com og IMPACT, der først udviklede nemlig.coms webshop og senere appen. Appen høster en samlet score på 4.6 i App Store og har været stærkt medvirkende til, at nemlig.coms omsætning er vokset med 25%. Prisen vækker også glæde hos IMPACT.
“Det er virkelig stort. Både for nemlig.com og for IMPACT. Det er sjældent, at en virksomhed vinder så mange priser, som nemlig.com har gjort. Det viser også, hvor langt man kan komme ved at insistere på at udfordre status quo, og det er kendetegnende for vores samarbejde,” siger Ask Ullerup, der er Concept & Technology Director og Partner i IMPACT og har været en central del af samarbejdet siden kickoff i 2016.
I alt 64 cases var sendt ind til kategorien “B2C-virksomhed med online omsætning over 50 mio. kr.”, og nemlig.com vandt prisen foran Proshop og Sinful.
Foto: VINIA Media