Sådan forholder IMPACT sig til coronavirus covid-19

Vi er klar til at hjælpe.
Kontakt os på support@impact.dk

Vi er klar til at hjælpe

Vi følger situationen med corona-virussen COVID-19 tæt og træffer de nødvendige forholdsregler i tråd med myndighedernes anbefalinger. De næste to uger arbejder alle medarbejdere hjemmefra, men det vil ikke påvirke vores arbejde. Alle medarbejdere er online og gør deres absolut bedste for at holde Danmark kørende – e-commerce og digitale initiativer bliver særligt afgørende den kommende periode.

Vi har en afgørende rolle for at sikre vores kunders forretninger, og at flere millioner forbrugere og B2B-købere er særligt afhængige af velfungerende digitale commerce og service. Vi er ekstra beredte og opmærksomme blandt alle 200+ medarbejdere.

Sådan forholder vi os

Vi fortsætter vores arbejde, som normalt. Vi er vant til at arbejde på tværs af lokationer og remote med videomøder, så både udvikling og drift sker efter normale standarder.

  • Projektarbejde fortsætter blot med videomøder fremfor fysiske møder
  • Service, drift og support uændret med samme tilgængelighed og høje serviceniveau
  • IMPACT Extend supporterer fortsat marketing eksekvering
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Du kan altid få fat i os på telefon, mail, Slack, videomøder etc. Har du problemer, kan du skrive til os på support@impact.dk. I tilfælde af nødsituation har vi døgnsupport på telefon +45 7020 1639.

Hvis du har spørgsmål om, hvordan du bedst muligt håndterer situationen, står din kontaktperson i IMPACT klar til at hjælpe dig.

Hvis virussen griber om sig?

Vi følger udviklingen nøje og har iværksat nødprocedurer og beredskab, i tilfælde af at situationen eskalerer yderligere, så vi fortsat kan sikre stabil udvikling og drift. Vi skal nok holde dig opdateret.