E-handels-trends i B2B-industrien

Vi stiller skarpt på B2B-indkøbernes klare krav, og kommer med nogle lige så klare anbefalinger til, hvordan I kan imødekomme dem.

Et nyt studie fra Dansk Industri viser, at der er en bemærkelsesværdig dyb kløft mellem B2B-indkøbernes ønsker og den salgsservice, de fleste B2B-virksomheder yder.

Mens flere og flere B2B-indkøbere ønsker at købe deres varer digitalt, holder størstedelen af de danske B2B-virksomheder nemlig fast i traditionelle salgskanaler som e-mails, telefonopkald og fysiske møder. Vi stiller skarpt på B2B-indkøbernes klare krav, og kommer med nogle lige så klare anbefalinger til, hvordan I kan imødekomme dem. 

Vores B2B-ekspert, Kasper Knudsen, går på skærmen og deler hovedkonklusionerne fra DI’s rapport. Samtidig kommer han med en stribe anbefalinger til, hvordan landets B2B-virksomheder kan imødekomme B2B-indkøbernes stigende digitale krav.

I løbet af 30 minutter, bli’r du klogere på:

    • B2B-indkøbernes foretrukne købskanaler
    • De mest afgørende faktorer, når B2B-indkøberne kigger efter nye leverandører
    • Strategier til at øge det digitale B2B-salg

Webinaret er på dansk, varer 30 minutter og bringes af en af vores skarpeste hjerner inden for B2B e-handel, Kasper Knudsen.

TILMELD DIG



OPLÆGSHOLDER

Kasper Knudsen
Kasper Knudsen, B2B Industry Lead i IMPACT

Kasper er vores B2B Industry Lead. et mere letfordøjeligt sprog, betyder det, at han er velbevandret i alt dét, der rimer på B2B og e-handel; trends, platforme, strategier og kunderejser. Med flere års erfaring som Business Consultant, ved han hvordan man omsætter digitale teknologier til… omsætning