Client Director

KøbenhavnCopenhagen

Er du strategisk og kommerciel tænkende, og drives du af at skabe resultater og kundetilfredshed for Skandinaviens største brands og retailers? IMPACT søger lige nu en Client Director til vores kontor i København, der kan skabe og vedligeholde relationer til nye og eksisterende kunder, samt være med til at sikre den vækst, der giver vores kunder værdi.

Lokation

CopenhagenKøbenhavn

Om jobbet

Som IMPACTs nye Client Director får du mulighed for at arbejde i krydsfeltet mellem design, teknologi og forretningsudvikling samtidig med, at du har fokus på kunderelationer, og sikrer drift og vækst af deres resultater. Med din skarpe forretningsfortåelse og evne til at skabe og vedligeholde relationer, skal du sætte retning, drive og motivere det interne kryds-funktionelle team.

Arbejdsopgaver

Som Client Director vil du være med til at understøtte afdelingens strategiske mål mht. at blive det førende Digitale Commerce bureau i Norden. Dette kræver den rigtige kundeportefølje, hvilket du skal være mere til at sikre gennem udvikling af commerce strategy oplæg og business cases. Som Client Director vil du sammen med resten af teamet sørge for, at IMPACT er på forkant med den digitale udvikling. Du bliver ansvarlig for at sikre, at kunden er i centrum, og at kunden altid får professionel rådgivning.

Dine arbejdsopgaver vil bla. omfatte:

  • Ansvar for egen portefølje (ca. 15-20 mio. i omsætning)
  • Kommerciel ansvarlig for vækst og profitabilitet
  • Sikre at vi skaber resultater sammen med kunden samt høj kundetilfredshed
  • Primær relationsbærer til kunden og ansvarlig for udbygning af relationer
  • Sætte retning, drive og motivere det interne kryds-funktionelle team
  • Support i forbindelse med nysalg, når det er påkrævet

Din profil

Vi forestiller os, at du har en forretningsorienteret uddannelse som fx cand.merc eller lignende. Du har mere end 5 års erfaring med rådgivning inden for digital forretningsudvikling, gerne med fokus på digitale løsninger og commerce. Du er motiveret af kunderelationer, og forstår vigtigheden i at udvikle allerede eksisterende kunderelationer. Du har en solid forretningsforståelse og har et strategisk mindset og lysten til at holde dig opdateret på trends indenfor e-commerce området.

Vi forventer tilmed, at du har erfaring med et eller flere af følgende områder:

  • Account Management med +10 mio. portefølje
  • Dokumenteret resultater for vækst (omsætning)
  • Stærke egenskaber inden for stakeholder management
  • Digitale løsninger, meget gerne commerce herunder strategi og forretningsudvikling, Customer Experience og design, Technology & Engineering eller Digital Marketing
  • B2C / B2B, erfaring med to af følgende vertikaler: Retail, Customer Products, Manufacturing, Distribution eller Telecommunication

Om impact

Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 200+ dedikerede medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere såsom Montana, Hyundai, Hifi-Klubben, Kaufmann, Hummel, Epos og IMERCO samt B2B-virksomheder som Carl Ras, Abena og TDC.

Vi tilbyder

  • Løn og bonus efter kvalifikationer
  • DK’s mest spændende kunder
  • En uformel og sjov hverdag
  • Fagligt ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling (certificeringer, seminarer, konferencer, coaching mv.)
  • Ambitiøse og dedikerede kollegaer
  • Appetitvækkende frokostordning, fitnessmedlemsskab, pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Fede personalearrangementer
  • Og meget andet!

Kontakt

Send ansøgning og CV afsted via linket herunder. Samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Consultant Sofie Bull på tlf. 2621 6663.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Process

Lær mere om ansættelsesprocessen og hvad der kommer til at foregå.