Digital Marketing Specialist med HubSpot-erfaring

AarhusKøbenhavn

Er du hjemmevant i HubSpot, Business Administrator og LinkedIn Campaign Manager? Kan du eksekvere og optimere kampagner på tværs af digitale platforme? Og har du erfaring med B2B og tech-området? Så kan du meget vel være IMPACT’s nye Digital Marketing Specialist, der skal være med til at sikre effektiv lead generering og thought leadership for et af Skandinaviens førende digitale commerce-bureauer.

Lokation

AarhusKøbenhavn

Om jobbet

IMPACT er allerede i dag blandt Skandinaviens største konsulenthuse inden for eCommerce, og vi har en offensiv marketingstrategi, der skal sikre yderligere markedsandele. Til at hjælpe med at forbedre den digitale lead generering og sikre bureauets thought leader position søger vi en Digital Marketing Specialist, som bliver ansvarlig for, at vi udnytter vores MarTech-stak optimalt.

I rollen som Digital Marketing Specialist kommer du til at arbejde med:

  • Marketing Automation igennem HubSpot - herunder segmentering, opsætning af flows og rapportering
  • Social Media, både paid og organisk - herunder analyse, opsætning af kampagner, løbende optimering, tests, evaluering og budgetrapportering
  • SEO/SEM, herunder løbende udvikling, vedligeholdelse og rapportering på performance
  • Planlægning og eksekvering af digitale kampagner og webinarer, herunder opsætning af landing pages, e-mail flows, evaluering, osv.
  • Generelle performance-analyser og rapportering gennem Google Analytics mv.
  • Optimering af de samlede touch points med kontinuerlige split-tests
  • Opdatering af vores website, herunder også Sleeknote

Vi forventer ikke, at du er ekspert i alle områderne, men regner med du er nysgerrig og har lyst til at lære nyt.

Udover de primære opgaver kommer du til at samarbejde med dine kollegaer om andre marketingopgaver - employer branding, events, awards og meget andet..

Din profil

Den ideelle kandidat er uddannet inden for marketing og har et par års erfaring med HubSpot samt digitale kampagner og annoncering i øvrigt. Hvis du har erfaring med digital B2B branding er det en fordel.

Derudover ser vi gerne, at du er typen der:

  • Udfordrer dig selv og dine kollegaer til at levere på et højt niveau
  • Formår at tænke kreativt og udvikle nye koncepter og formater
  • Godt kan lide at optimere på status quo
  • Har en god forståelse for digitale kunderejse inden for B2B
  • Arbejder selvstændigt, målrettet og trives med at tage initiativ
  • Har en god teknisk forståelse og er nysgerrig på alting digitalt
  • Nyder at arbejde sammen med andre fagligheder, fx design, branding og content

Om IMPACT

IMPACT er et af de førende konsulenthuse indenfor digital transformation og eCommerce. Vi er over 200 dedikerede medarbejdere og samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere såsom nemlig.com, Arla, Bestseller, HAY, Montana og IMERCO samt B2B-virksomheder som Chr. Hansen, Würth, Palsgaard og Lemvigh-Müller. Du bliver en del af et fagligt stærkt team, hvor vi spiller hinanden gode, udfordrer vanerne, har hinandens rygge, og hvor ingen er for fine til at hente kaffe til møder og tage del i rutineopgaverne.

Vi tilbyder

  • En uformel og sjov hverdag med masser af god humor
  • Branchens mest ambitiøse og dedikerede kollegaer
  • Fede personalearrangementer, fællestræning, internationale oplægsholdere m.v.
  • Fokus på personlig og faglig udvikling: certificeringer, seminarer, konferencer, coaching m.v.
  • Appetitvækkende frokostordning
  • Fitnessmedlemsskab
  • Sundhedsforsikring
  • ... og meget andet!

Kontakt

Send ansøgning og CV afsted via linket herunder. Samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Talent Acquisition Specialist, Naja Couriol på tlf. 50905928.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Process

Lær mere om ansættelsesprocessen og hvad der kommer til at foregå.