Financial controller

Aarhus

Er du vild med tal? Har du lyst til at blive en del af et succesfuldt konsulenthus i vækst med rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt? Vi er i rivende udvikling og søger en dygtig Financial controller til vores kontor i Aarhus.

Lokation

Aarhus

Om jobbet

Som Financial controller i IMPACT bliver du en vigtig del af et mindre finance team med reference til virksomhedens CFO. Du vil få et bredt og selvstændigt ansvar med varierende opgaver. Du vil agere sparringspartner for forretningskonsulenter og projektledere og du får rig mulighed for at sætte dit eget præg på tingene. Du bliver en central rolle i månedsrapportering og fortsat optimering af processen, udarbejdelse af afdelingsregnskaber samt en konsolidering af eksisterende og nyere selskab.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med:

  • Fakturering af kunder, inkl. serviceabonnementer og controlling heraf
  • Opgørelse af igangværende arbejder og løbende projektøkonomi
  • Månedlige afstemninger og controlling af drift og balance
  • Opfølgning på projekter
  • Udarbejdelser af mangeartede analyser ved hjælp af BI værktøjer og Excel
  • Assistance med ekstern rapportering, herunder udarbejdelse af årsrapporter
  • Hjælpe til med administrative bogholderi-opgaver, når der er behov for dette.

Din profil

Du har en relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab og har nogle års erfaring fra en lignende stilling – alternativt har du hands on erfaring med regnskab og kommer måske fra et revisionshus med ønske om at skifte til den anden side af bordet. Du er ivrig efter at arbejde med tal, og anvendelsen af ERP-systemer falder dig naturligt – du er med fordel superbruger i MS Dynamics NAV. Samtidig er dine Excel-færdigheder helt i top, og du ved, at datadisciplin er afgørende for en velfungerende økonomifunktion.

Du arbejder struktureret og besidder et godt overblik og kan håndtere deadlines. Du evner at begå dig på alle niveauer i organisationen og bidrager aktivt til et sundt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på teamspirit, godt kollegaskab og hvor man søger inspiration hos hinanden.

Det er altafgørende, at du kan begå dig i en team, hvor vi udvikler os sammen og støtter op omkring hinanden og om forretningen. Du sætter en ære i at bidrage til udviklingen af arbejdsgangene for at kunne håndtere den fremtidige vækst i virksomheden.

Om IMPACT

Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller 150 dedikerede medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere såsom HAY, Noa Noa, Tøjeksperten, Kaufmann og IMERCO samt B2B-virksomheder som Lemvigh-Müller og TDC.

Vi tilbyder

  • DK's mest spændende kunder
  • En uformel og sjov hverdag
  • Ambitiøse og dedikerede kollegaer
  • Fede personalearrangementer
  • Fokus på både personlig og faglig udvikling: certificeringer, seminarer, konferencer, coaching mv.
  • Morgenmad, frokostordning, god kaffe og frisk frugt
  • Fitnessmedlemsskab, internet, telefoni osv.
  • Sundhedsforsikring
  • Og meget andet!

Kontakt

Send ansøgning og CV afsted via linket herunder. Samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Annesofie Just, HR Consultant, på tlf. 31589920.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Process

Lær mere om ansættelsesprocessen og hvad der kommer til at foregå.