IT Consultant til Service Delivery

Aarhus

Er du passioneret omkring e-commerce og projektledelse? Brænder du for at give den bedste service og vil du være en del af et stærkt og serviceminded team? Så er det måske dig vi søger som vores nye IT Consultant til vores Service Delivery Team, hvor vores kunder altid står i forreste række og får service af den højeste kvalitet.

Lokation

Aarhus

Om jobbet

Som IT Consultant bliver du en vigtig del af vores Service Delivery team, hvor vi arbejder kundecentrisk med IMPACTs driftskunder gennem skræddersyede Service Level Agreements (SLA). Som IT Consultant i Service Delivery håndterer du mange forskellige typer af kundehenvendelser lige fra brugersupport i CMS-systemer, koordinering af udviklingsopgaver til fakturering og administration af timer placeret på dine kunder. Du vil agere fast kontaktpunkt for en række af vores kunder, og du vil primært yde support og håndtere kundehenvendelser via telefon og mail. Kommunikation og projektledelse er prioriteret højt, og vores kunder er altid i fokus.

Som en del af vores Service Delivery team vil du opleve et team, hvor der er plads til humor og skæve vinkler, tingene går stærkt, og hvor faglig sparring mellem teamets medlemmer er højt prioriteret. Du kommer til at arbejde med en række af Danmarks største brands og retailere, heriblandt Message, Imerco, Kaufmann og Ganni.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Fast kontaktpunkt som IT konsulent og dermed ansvarlig for en gruppe af kunder
  • Opfølgning, koordinering og afklaring af service requests, change requests og incidents via telefon og helpdesk
  • Projektledelse af opgaver op til 100 timer
  • Fakturering af kunder.

Din profil

Du har en kommerciel videregående uddannelse inden for IT, eksempelvis cand.merc, cand.IT, HD eller lignende. Derudover, har du 2-5 års erfaring fra en lignende stilling med fokus på IT, projektledelse og kundeservice. Du har teknisk og forretningsmæssig forståelse for IT løsninger, og du befinder dig godt i kommunikationen med både interne og eksterne stakeholders.

Vi forventer, at du har erfaring med flere af følgende:

  • CMS systemer (fx Sitecore, Episerver, Salesforce eller Umbraco)
  • ITILs begrebsverden (incidents, change requests, service requests, mv.)
  • Planlægning af ressourcer og/eller dialog med mange forskellige interessenter i et komplekst setup
  • Håndtering af supporthenvendelser og direkte kommunikation med kunder på dansk og engelsk

Du brænder for at sætte dit aftryk som fast go-to konsulent inden for Service Delivery, og som person er du serviceminded, forretningsorienteret og har en stærk teknisk forståelse. Du er dygtig til at kommunikere både med kunder og forskellige profiler i huset – projektledere, forretningskonsulenter og udviklere. Du har drive og motiveres af at indgå i et travlt og ambitiøst team, hvor kundeservice, engagement og lysten til hele tiden at blive bedre er vigtige nøgleord.

Om impact

Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller +200 dedikerede medarbejdere, der kombinerer faglig excellence inden for udvikling, projektledelse, UX og digital marketing. Vi har kontor i Aarhus, København, Odense og Lissabon.

Vi tilbyder

  • DK’s mest spændende kunder
  • En uformel og sjov hverdag
  • Fagligt ambitiøst og inspirerende miljø med fokus på din faglige og personlige udvikling (certificeringer, seminarer, konferencer, coaching mv.)
  • Ambitiøse og dedikerede kollegaer
  • Appetitvækkende frokostordning, fitnessmedlemsskab, pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Løn efter kvalifikationer og ansvar
  • Fede personalearrangementer
  • Og meget andet!

Kontakt

Send ansøgning og CV afsted via linket herunder. Samtaler afholdes løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Consultant Annesofie Just Hyldgaard på +45 3158 9920.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Process

Lær mere om ansættelsesprocessen og hvad der kommer til at foregå.