Serviceminded IT-supporter

Aarhus

Har du teknisk snilde og overblik? Er du serviceminded til fingerspidserne? Og kan du holde mange bolde i luften samtidig? IMPACT søger i øjeblikket en IT-supporter til en projektansættelse på vores kontor i Aarhus.

Lokation

Aarhus

DINE OPGAVER

Som IT Supporter i IMPACT bliver du en del af et team, hvor vi altid bestræber os på at levere den bedste service både internt og eksternt.

Din hverdag bliver alsidig, og dine opgaver vil udvikle sig i takt med dine evner og interesser.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • IT-Support til IMPACT's medarbejdere
  • Brugeradministration i Windows AD/Office 365
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af vejledninger
  • Fejlsøgning og installation af Windows og Apple
  • Indkøb af software, hardware etc.
  • RMA, reparationer m.m. på produkter som er gået i stykker
  • Klargøring af IT-udstyr og opsætning af arbejdsstationer til nye medarbejdere
  • Hurtig og serviceminded handling på akutte problemer, som medfører produktionstop

OM DIG

Vi forestiller os, at du er nyuddannet fra en relevant uddannelse inden for IT, eksempelvis IT Supporter, IT Teknolog og/eller har 1-2 års erfaring fra en lignende stilling.

Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for support af følgende områder:

  • Windows og Apple
  • Office 365
  • Actice Directory
  • Netværk (IP, DHCP, DNS, etc.)

Det er afgørende, at du formår at tage ejerskab for opgaverne, store som små, og at du forstår vigtigheden af at løse de IT-problemer, der kan opstå i løbet af dagligdagen.

Som person er du hjælpsom, fleksibel, udadvendt, positiv og ansvarsbevidst. Du har teknisk flair, og du trives med en hverdag hvor opgaverne er alsidige.

OM IMPACT

Hos IMPACT har vi positioneret os som det førende hus inden for rådgivning, udvikling og optimering af digitale commerce-koncepter. Vi tæller i dag 140 medarbejdere på vores kontorer i Aarhus og København. Vi samarbejder med nogle af Danmarks største brands og retailere, såsom Imerco, HAY, LEGO, Tøjeksperten, Kaufmann, Silvan, Widex, Lemvigh-Müller og Nemlig.com.

VI TILBYDER

  • En uformel og sjov hverdag
  • Ambitiøse og fagligt stærke kollegaer
  • Fokus på faglig og personlig udvikling
  • Fitnessmedlemsskab
  • Sundhedsforsikring
  • Morgenmads- frokost- og frugtordning, samt god kaffe og sodavand
  • Fede personalearrangementer

KONTAKT

Send CV og ansøgning afsted via formularen herunder. Ansøgninger behandles løbende med opstart hurtigst muligt.

Der er som udgangspunkt tale om en projektansættelse med udløb d. 31/12-2018.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Consultant, Annesofie Just på tlf. 3158 9920.

Vi glæder os til at høre fra dig!