OPLEVELSER OG ROI
ER VORES DNA
Åbne. Målrettede. Sociale. Innovative.
200 passionerede digitale eksperter.
BYGGET PÅ INDSIGTER. DREVET AF GODE OPLEVELSER.
FOKUSERET PÅ RESULTATER.
Virksomheder befinder sig i en virkelighed, hvor digitale forandringer konstant ændrer jeres kunders behov. Ændrer forventningerne til det digitale møde med virksomheden. Der bliver hvert år investeret i at imødekomme de stigende forventninger. Effektivisere processer. Det er her, IMPACT kommer ind i billedet. Vi finder frem til, hvordan investeringerne giver de bedste resultater på bundlinjen.
Digital transformation er vores comfort zone
Vi har i 20 år forfinet vores metode og tilgang til digital transformation. Vi leverer ikke bare en lovende strategi. Gennemtænkt UX. Velfungerende kode. Indbydende design.
Gode købsoplevelser kræver, at vi kommer helt tæt på virksomheden og jeres kunder, så vi kan identificere de reelle udfordringer. Vi kombinerer praktisk erfaring med analytisk indsigt og dyb teknisk ekspertise. Vi sammenligner hard-core data med indsigt i jeres kunders behov. Sammen med jer tegner vi stregerne til visionen for den digitale omstilling og optimering af forretningen.
Forankring i forretningen
Vi implementerer skitserne til visionen i en velegnet platform. Tilføjer og koder særlige komponenter for at skabe den bedste købsoplevelse og et godt flow i forretningen. Men vi slipper ikke her. Fra start til slut engagerer vi de mennesker i virksomheden, som skal arbejde med forandringen på sigt.
Forvent
- At vi er passionerede og tager ansvar for, at resultaterne afspejler målsætningen.
- At blive udfordret på dine antagelser og beriget med faglig ekspertise, teknisk snilde og æstetisk sans.
- At få en samarbejdspartner, der hjælper med at skabe og implementere forandringer i virksomheden og styrker købsoplevelsen.
Vi forventer
At I ikke bliver stående på sidelinjen. At I tager aktivt del i forandringsprocessen. Vi tager for givet, at det ikke er os, der har alle svarene. At I stiller spørgsmål og inspirerer os med jeres viden. At I vil den bedste kundeoplevelse. Så skal bundlinjen nok følge med.
Til København.
Til Europa.
IMPACT blev etableret 1998 i Aarhus. Siden er virksomheden vokset støt med kontorer i København, Odense og Lissabon. Med mere end 200 konsulenter, strategiske rådgivere, designere og udviklere på holdet, tilbyder vi detaljeret indsigt i, hvor digital commerce er på vej hen.
Mød vores team
Innovation og
resultater i 20 år
Vi har akkumuleret viden over de sidste to årtier.
En virksomhed skabt af passion for at skabe gode oplevelser, innovation og samspil mellem teknologi og mennesker.
2020
9 nye partnere
Blandt de mest populære bureauer i Danmark i imageundersøgelse MyImage.
Udvælges som 1 af 8 globale partnere af Salesforce
Raptor Gold Partner – den eneste gold partner.
inRiver Partner of the year – for andet år i træk.
Sune Rasmussen udnævnes som inRiver Champion.
9 nye partnere
Danish Digital Award:
Bronze: Personalisering – Bog & idé – sammen med Raptor.
E-handelsprisen:
Bronze til HiFi Klubben: Bedste omnichannel virksomhed.
Umbraco Award:
Nic Christiansen: Best Editing Experience
Blandt de mest populære bureauer i Danmark i imageundersøgelse MyImage.
Udvælges som 1 af 8 globale partnere af Salesforce
Raptor Gold Partner – den eneste gold partner.
inRiver Partner of the year – for andet år i træk.
Sune Rasmussen udnævnes som inRiver Champion.
9 nye partnere
Danish Digital Award:
Bronze: Personalisering – Bog & idé – sammen med Raptor.
E-handelsprisen:
Bronze til HiFi Klubben: Bedste omnichannel virksomhed.
Umbraco Award:
Nic Christiansen: Best Editing Experience
2019
Nordens første Salesforce B2B-løsning
Er de første i Norden med en løsning på Salesforce B2B Commerce Cloud.
Første løsning på NewStore, som de første i Europa.
Kåres som inRiver Partner of the year.
Danish Digital Award:
Gold Winner: Best-commerce – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2019: B2C-virksomhed med online omsætning over 50 mio. kr. – nemlig.com.
Peter Sølling indtræder i partnerkredsen.
Publicerer Danmarks største omnichannel index.
Er de første i Norden med en løsning på Salesforce B2B Commerce Cloud.
Første løsning på NewStore, som de første i Europa.
Kåres som inRiver Partner of the year.
Danish Digital Award:
Gold Winner: Best-commerce – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2019: B2C-virksomhed med online omsætning over 50 mio. kr. – nemlig.com.
Peter Sølling indtræder i partnerkredsen.
Publicerer Danmarks største omnichannel index.
2018
IMPACT Extend
Etablerer IMPACT Extend, der fokuserer på datadrevet marketing.
Sitecore Site of the year:
Best Commerce Experience 2018 – Bog & idé.
Sitecore Site of the year:
Best Web Content Experience 2018 – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2018 GOLD – nemlig.com.
E-handelsprisen:.
E-commerce Awards 2018: Best large B2C – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2018: Bronze: Omnichannel – Bog & idé.
Danish Digital Award:
Gold Winner: Best-commerce – nemlig.com.
Kåres som Episerver Solution Partner of the Year.
Vinder ottende Gazelle-pris.
Ida Weber Carlsen, Torben Vejen og Thomas Høgsbro-Rode indtræder i partnerkredsen.
150 + medarbejdere.
Etablerer IMPACT Extend, der fokuserer på datadrevet marketing.
Sitecore Site of the year:
Best Commerce Experience 2018 – Bog & idé.
Sitecore Site of the year:
Best Web Content Experience 2018 – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2018 GOLD – nemlig.com.
E-handelsprisen:.
E-commerce Awards 2018: Best large B2C – nemlig.com.
E-handelsprisen:
E-commerce Awards 2018: Bronze: Omnichannel – Bog & idé.
Danish Digital Award:
Gold Winner: Best-commerce – nemlig.com.
Kåres som Episerver Solution Partner of the Year.
Vinder ottende Gazelle-pris.
Ida Weber Carlsen, Torben Vejen og Thomas Høgsbro-Rode indtræder i partnerkredsen.
150 + medarbejdere.
2017
Kontor i København og Lissabon
110 medarbejdere.
Kontor i København og Lissabon.
Rated nr. 1 Bureauanalysen.
Sitecore Site of the year:
Best Nordic Commerce 2017 – Runner-Up – Lemvigh-Müller.
Sitecore Site of the year:
Best Web Content Experience 2017 – Runner-Up Lemvigh Müller.
Episerver Awards 2017:
Commerce Site of the year – HAY.
Vinder Gazelle-pris.
110 medarbejdere.
Kontor i København og Lissabon.
Rated nr. 1 Bureauanalysen.
Sitecore Site of the year:
Best Nordic Commerce 2017 – Runner-Up – Lemvigh-Müller.
Sitecore Site of the year:
Best Web Content Experience 2017 – Runner-Up Lemvigh Müller.
Episerver Awards 2017:
Commerce Site of the year – HAY.
Vinder Gazelle-pris.
2016
Vinder af Sitecore Award
Sitecore Site of the year: Best Nordic commerce 2016 – Kaufmann.
Virksomheden runder 80 medarbejdere.
Sitecore Site of the year: Best Nordic commerce 2016 – Kaufmann.
Virksomheden runder 80 medarbejdere.
2015
IMPACT
Webdanmark skifer navn til IMPACT.
Sitecore Experience Awards 2015:
Commerce site of the year – Kaufmann.
Vinder Gazelle-pris igen.
Webdanmark skifer navn til IMPACT.
Sitecore Experience Awards 2015:
Commerce site of the year – Kaufmann.
Vinder Gazelle-pris igen.
2013
Partnerkredsen udvides
Partnerkredsen udvides til 5 partnere.
Partnerkredsen udvides til 5 partnere.
2010
Gazelle nummer fem
Vinder Gazzelle-prisen for femte år i træk.
Vinder Gazzelle-prisen for femte år i træk.
2009
Internationale løsninger
Udvikler de første internationale e-commerce-løsninger.
Vinder fjerde Gazelle-pris.
Udvikler de første internationale e-commerce-løsninger.
Vinder fjerde Gazelle-pris.
2008
Digital marketing
Etablerer digital marketing team.
Vinder tredje Gazelle-pris.
Etablerer digital marketing team.
Vinder tredje Gazelle-pris.
2007
Gazelle-pris
Vinder anden Gazelle-pris.
Vinder anden Gazelle-pris.
2006
Første Gazelle-pris
Sælger Unipay Quickpay.
Dropper egenudviklede platforme og satser på standardplatforme
Vinder første Gazelle-pris.
Sælger Unipay Quickpay.
Dropper egenudviklede platforme og satser på standardplatforme
Vinder første Gazelle-pris.
2001
Stifter Unipay betalinggetaway
Stifter Unipay betalinggetaway og clerer betalinger for Merlin, Carlsberg og andre store danske virksomheder.
Stifter Unipay betalinggetaway og clerer betalinger for Merlin, Carlsberg og andre store danske virksomheder.
2000
Første løsning
Leverer første e-commerce løsning.
Leverer første e-commerce løsning.
1998
Grundlægges
Grundlægges af Morten og Kasper Holst med passion for digital innovation.
Grundlægges af Morten og Kasper Holst med passion for digital innovation.