Episerver
Fleksibel og fremtidssikret
platform

Stærkt fokus på commerce og experience. Episerver er anerkendt som et af verdens førende systemer.

EXCELLENTE BRUGEROPLEVELSER

Styrke. Skalerbarhed. Sikkerhed. Episerver er fleksibelt og brugervenligt. Og velegnet til både retail og B2B-commerce. Platformen er blandt de førende både i Skandinavien og i resten af verden og foretrukket af markedsledende virksomheder som 3, Virgin og Sainsbury’s. Episerver kombinerer excellent content og commerce, og vi brænder for at skabe excellente brugeroplevelser med platformen, både for retail- og B2B-virksomheder.

 

ANERKENDT AF FORRESTER OG GARTNER

Siden starten i 1994 har Episerver haft ét overordnet mål: At skabe digitale succeser for sine kunder. Det skal være nemt at skabe stærke digitale oplevelser for slutbrugerne. Episerver er af Forrester anerkendt som førende udbyder af CMS- og Commerce-platforme. Og igen i år blev Episerver kåret som ’Leader’ i Gartners ’Magic Quadrant’ for Web Content Management.

Udvalgte Episerver cases

Med Episerver Digital Experience Cloud har I som redaktører mulighed for at trække på såvel content, som kampagner og produkter, i arbejdet med at engagere brugerne, uanset hvor de befinder sig i deres købscyklus.

Thomas Boje-Nielsen | IMPACT Team
Thomas Bøje NielsenSoftware Development Manager

AWARDVINDENDE TEAM

Når I samarbejder med os om et Episerver-projekt tænker vi altid forretning, digital marketing og jeres dagligdag ind i løsningen. Vi tror på, at det er sådan, vi skaber målbare resultater for jeres forretning.

I år 2017 blev vores B2B-commerce-løsning til HAY hædret som ’Commerce site of the year’ ved Episerver Awards 2017. Løsningen spænder bredt over disciplinerne omnichannel-strategi, organisations- og procesdesign samt udvikling og implementering af en række digitale platforme og redskaber. Og Episerver CMS fungerer som B2B-commerceplatformens helt store motor.

More intelligence. Less Work

I forhold til personalisering arbejder Episerver ud fra et ’more intelligence, less work’-mantra. Og det handler grundlæggende om at omsætte adfærdsdata til intelligent markedsføring. Ved løbende at indsamle person- og adfærdsdata kan vi med Episerver skabe et klart og præcist billede af jeres kunder og møde dem med relevant og knivskarpt indhold. Og derigennem opnå høje konverteringer. Øget salg. Og bedre tal på bundlinjen.

Mulighederne for personalisering er en integreret del af Episervers marketing automation funktionaliteter, som kombinerer data og adfærd, og netop derved gør det muligt at skræddersy brugeroplevelser baseret på individuelle brugerprofiler.

Skal vi hjælpe dig med Episerver?

Overvejer I et commerce projekt på Episerver-platformen? Eller har I allerede lagt jer fast på teknologien? Uanset hvor I er i jeres proces, så tag fat i os for sparring og rådgivning fra nogle af Europas skarpeste eksperter i Episerver.

Troels Haugstrup | IMPACT Team

HAY har i det seneste år gennemgået en større digitaliseringsproces. Med vores B2B-commerceplatform har vi skabt et unikt grundlag for at kunne skalere og sikre en best-in-class købsoplevelse. Vi kan nu interagere med og understøtte vores forhandlere i hele deres proces fra inspiration til køb, service/delivery og genkøb

Mette LangkildeHead of Marketing, HAY