Episerver
Fleksibel og fremtidssikret
platform

Stærkt fokus på commerce og experience. IMPACT er Episerver Gold Parter.

EXCELLENTE BRUGEROPLEVELSER

Styrke. Skalerbarhed. Sikkerhed. Episerver er fleksibelt og brugervenligt. Og velegnet til både retail og B2B-commerce. Episerver er af Forrester anerkendt som førende udbyder af CMS- og commerce-platforme og foretrukket af markedsledende virksomheder som 3, Virgin og Sainsbury’s. Episerver kombinerer excellent content og commerce.

IMPACT er prisbelønnet Episerver Gold Partner og kan hjælpe dig med Episerver CMS og Episerver Commerce Cloud.

+10

Episerver løsninger på to år

+10

Episerver certificeringer

+120

Udviklere

IMPACT er Episerver Gold partner

Hvad er Episerver?

Episerver blev stiftet i 1994 i Stockholm og ejes af den amerikanske kapitalfond Insight Venture Partners og ledes af Alexander Atzberger, som i 15 år var direktør for customer experience i tyske SAP.
Episervers kundecentriske platform til B2B og B2C e-handel, digital marketing, personalisering og content management er en af markedslederne (se Gartner Magic Quadrant) inden for enterprise commerce, cloud og digital experience platforms.
Episerver har løbende styrket sin platform via strategiske opkøb. Fx af den London-baserede omnichannel personaliseringsvirksomhed Peerius og Marketing Automation-virksomheden Optivo.

Udvalgte Episerver cases

Med Episerver Digital Experience Cloud har redaktørerne mulighed for at trække på såvel content, som kampagner og produkter, i arbejdet med at engagere brugerne, uanset hvor de befinder sig i deres købscyklus.

Thomas Boje-Nielsen | IMPACT Team
Thomas Bøje NielsenSoftware Development Manager

Fordele ved Episerver CMS

FLEKSIBELT

Episerver CMS kombinerer web content management, stærk content search og e-commerce.

SKALERBART

Platformen udmærker sig ved sin fleksibilitet, skalerbarhed og ”ease of customization & upgrading”. Du kan altid skalere, tilpasse, opgradere og skræddersy.

UNDGÅ NEDETID

I Episerver CMS’ store community og support finder du udviklere, marketing- og contentfolk, som altid er klar til at hjælpe og som i blogs og fora beskriver løsninger på gængse problemer. Du løser problemer hurtigere og undgår dyr nedetid. Dette er en ofte overset fordel, som virksomheder glemmer, når de skal være CMS-system.

HAYs b2b ecommerce er bygget på episerver

Fordele ved Episerver Commerce Cloud

stabil og skalerbar platform

Episerver Commerce Cloud gør det let håndtere og lancere nye sites og markeder

Integreret platform

Episerver Commerce Cloud er simpel at integrere ind i dit tekniske setup og platformen giver dig muligheden for at styre dine marketing-initiativer og styrke den personlige kundeoplevelse.

Redaktørvenlighed

Når dit team skal håndtere content og commerce, får I Episerver en brugervenlig og gnidningsfri redaktøroplevelse, som gør jeres arbejde lettere og sikrer stabil forretningsdrift.

Managed Cloud Offering

Igennem Episervers managed cloud offering kan du overlade en stor del af driften til Episerver og herigennem spare tid og ressourcer, så du kan fokusere på at udvikle forretningen.

Carl Ras ecommerce er bygget på Episerver

AWARDVINDENDE TEAM

I 2017 blev vores B2B-commerce-løsning til HAY hædret som ’Commerce site of the year’ ved Episerver Awards 2017. Løsningen spænder bredt over disciplinerne omnichannel-strategi, organisations- og procesdesign samt udvikling og implementering af en række digitale platforme og redskaber. Og Episerver CMS fungerer som B2B-commerce-platformens helt store motor.

I 2018 blev IMPACT kåret til ‘Solution Partner of the Year‘.

Mette Langkilde

HAY har gennemgået en større digitaliseringsproces. Med vores B2B-commerceplatform har vi skabt et unikt grundlag for at kunne skalere og sikre en best-in-class købsoplevelse. Vi kan nu interagere med og understøtte vores forhandlere i hele deres proces fra inspiration til køb, service/delivery og genkøb

More intelligence. Less Work

I forhold til personalisering arbejder Episerver ud fra et ’more intelligence, less work’-mantra. Og det handler grundlæggende om at omsætte adfærdsdata til intelligent markedsføring. Ved løbende at indsamle person- og adfærdsdata kan vi med Episerver skabe et klart og præcist billede af jeres kunder og møde dem med relevant og knivskarpt indhold. Og derigennem opnå høje konverteringer. Øget salg. Og bedre tal på bundlinjen.

Mulighederne for personalisering er en integreret del af Episervers marketing automation funktionaliteter, som kombinerer data og adfærd, og netop derved gør det muligt at skræddersy brugeroplevelser baseret på individuelle brugerprofiler.

Skal vi hjælpe dig med Episerver?

Så tag fat i Troels. Han kan fortælle meget mere om Episerver.

Troels Haugstrup | IMPACT Team