Optimizely CMS & commerce
Fleksibel og fremtidssikret
platform

Stærkt fokus på commerce og experience. IMPACT er Optimizely Gold Parter.

EXCELLENTE BRUGEROPLEVELSER MED OPTIMIZELY CMS & DXP

Styrke. Skalerbarhed. Sikkerhed. Optimizely (tidligere Episerver) er fleksibelt og brugervenligt. Og velegnet til både retail og B2B-commerce.

Optimizely er af Forrester anerkendt som førende udbyder af CMS- og commerce-platforme og foretrukket af markedsledende virksomheder som 3, Virgin og Sainsbury’s. Optimizely kombinerer excellent content og commerce.

IMPACT er prisbelønnet Optimizely Gold Partner og kan hjælpe dig med Optimizely CMS og Optimizely Commerce Cloud.

+10

Optimizely løsninger på to år

+10

Optimizely certificeringer

+120

Udviklere

Hvad er Optimizely?

Optimizely blev stiftet i 1994 i Stockholm og ejes af den amerikanske kapitalfond Insight Venture Partners og ledes af Alexander Atzberger, som i 15 år var direktør for customer experience i tyske SAP.

Optimizelys kundecentriske platform til B2B og B2C e-handel, digital marketing, personalisering og content management er en af markedslederne (se Gartner Magic Quadrant) inden for enterprise commerce, cloud og digital experience platforms.

Optimizely har løbende styrket sin platform via strategiske opkøb. Fx af den London-baserede omnichannel personaliseringsvirksomhed Peerius og Marketing Automation-virksomheden Optivo.

Udvalgte Optimizely cases

Med Optimizely Digital Experience Cloud har redaktørerne mulighed for at trække på såvel content, som kampagner og produkter, i arbejdet med at engagere brugerne, uanset hvor de befinder sig i deres købscyklus.

Thomas Boje-Nielsen | IMPACT Team
Thomas Bøje NielsenSoftware Development Manager

Fordele ved Optimizely CMS

FLEKSIBELT

Optimizely CMS kombinerer web content management, stærk content search og commerce.

SKALERBART

Platformen udmærker sig ved sin fleksibilitet, skalerbarhed og ”ease of customization & upgrading”. Du kan altid skalere, tilpasse, opgradere og skræddersy.

UNDGÅ NEDETID

I Optimizely CMS’ store community og support finder du udviklere, marketing- og contentfolk, som altid er klar til at hjælpe og som i blogs og fora beskriver løsninger på gængse problemer. Du løser problemer hurtigere og undgår dyr nedetid. Dette er en ofte overset fordel, som virksomheder glemmer, når de skal vælge CMS-system.

HAYs b2b ecommerce er bygget på episerver

Fordele ved Optimizely Commerce Cloud

stabil og skalerbar platform

Optimizely Commerce Cloud gør det let håndtere og lancere nye sites og markeder

Integreret platform

Optimizely Commerce Cloud er simpel at integrere ind i dit tekniske setup og platformen giver dig muligheden for at styre dine marketing-initiativer og styrke den personlige kundeoplevelse.

Redaktørvenlighed

Når dit team skal håndtere content og commerce, får I med Optimizely en brugervenlig og gnidningsfri redaktøroplevelse, som gør jeres arbejde lettere og sikrer stabil forretningsdrift.

Managed Cloud Offering

Igennem Optimizelys managed cloud offering kan du overlade en stor del af driften til Optimizely og herigennem spare tid og ressourcer, så du kan fokusere på at udvikle forretningen.

Carl Ras ecommerce er bygget på Episerver

AWARDVINDENDE TEAM

I 2021 vandt vi prisen som Optimizer of the Year ved Optimizelys årlige Partner Awards. Prisen er en anerkendelse af vores nytænkende løsninger og vores evne til, i samarbejde med kunder og Optimizely, at skabe digitale oplevelser, som flytter både brands og forbrugere. Blandt kunderne, som vi har arbejdet med på Optimizelys platform er Montana, EPOS, Cryos International og Kyocera Unimerco.

Tidligere er vi blevet belønnet for vores arbejde for HAY, ligesom vi er blevet kåret som Solution Partner of the Year.

More intelligence. Less Work

I forhold til personalisering arbejder Optimizely ud fra et ’more intelligence, less work’-mantra. Og det handler grundlæggende om at omsætte adfærdsdata til intelligent markedsføring. Ved løbende at indsamle person- og adfærdsdata kan vi med Optimizely skabe et klart og præcist billede af jeres kunder og møde dem med relevant og knivskarpt indhold. Og derigennem opnå høje konverteringer. Øget salg. Og bedre tal på bundlinjen.

Mulighederne for personalisering er en integreret del af Optimizelys marketing automation funktionaliteter, som kombinerer data og adfærd, og netop derved gør det muligt at skræddersy brugeroplevelser baseret på individuelle brugerprofiler.

Skal vi hjælpe dig med Optimizely?

Så tag fat i Troels. Han kan fortælle meget mere om Optimizely.

Troels Haugstrup | IMPACT Team