Experience, Insights & Design

Vi designer digitale oplevelser indenfor commerce. Oplevelsen er tilpasset brand. Produkt. Og ikke mindst kunderne. Den har til formål at skabe begejstrede og loyale slutkunder.

Kunderne forventer
det bedste

Dine kunder sammenligner med de nyeste og bedste oplevelser. Netflix, Facebook og AirBnB er målestok for mødet med dit brand. En konsistens og friktionsfri kunderejse på tværs af kanaler er hård valuta i konkurrencen om forbrugerens opmærksomhed og loyalitet. Dit brand skal stå stærkt digitalt. Og brugeroplevelsen skal være tilpasset kunde og produkt, hvis du vil forblive konkurrencedygtig.

Webinar: Turn visitors into customers through the product page

Hør, hvordan du leverer en sømløs kunderejse, og optimerer din produktside med salg for øje. Læs mere her.

Vi hjælper jer med at give jeres brand digital personlighed, som brugerne elsker. Som gavner forretningen. Og som er teknisk mulig.

EMPATI. KREATIVITET. OG KUNDECENTRERET KONCEPTUALISERING

Vores designproces undersøger. Eksperimenterer. Og tester sig vej til det, der er værdifuldt for dine kunder og din forretning.

Designprocessen skaber sammenhæng mellem de tekniske muligheder, kundeindsigter og forretningspotentiale.

Igennem prototyper, design sprint og brugertest undersøger vi forskellige konkrete muligheder for at løse kundens behov i en lønsom og positiv oplevelse.

Slutproduktet er et design, et flow, en struktur, men værdien for din virksomhed ligger også i selve aktiviteten. Vi arbejder tværfagligt. Agilt. Holistisk. Og tæt på jer og jeres kunder. Sådan designer vi fremtidens kundeoplevelser.

Det tætte samarbejde giver resultater. Den gode brugeroplevelse er individuel. Først når vi binder forretning og teknologi sammen med kundeindsigterne, skaber vi de bedste resultater

Christina Bencker er Experience Manager i IMPACT
Christina Dencker KjærgaardDirector, Experience, IMPACT

Oplevelsen i detaljen

Detaljerne er afgørende for oplevelsen. Interfacet, funktionerne og indholdet, som kunden møder i interaktionen med din virksomhed, består af farver, ikoner, tekst, animation, billeder mv.

Den samlede oplevelse består af små elementer, som skal sikre optimal usability, men også brandkvalitet og personlighed.

Vi kender commerce

Vores fokus er commerce og services omkring commerce. Vi ved groft sagt, hvad der sælger. Igennem utallige B2B- og B2C-løsninger, i mange forskellige brancher og på mange forskellige platforme har vi oparbejdet et unikt kendskab til alle detaljer omkring commerce. Features, som gør det nemt at finde produkterne. Og som overbeviser kunderne om dets kvaliteter og derigennem optimerer konverteringen og sikrer, at kunderne vender tilbage af lyst. Igen og igen.

FRONTEND-SAMARBEJDE. I VISUELLE SPRINTS.

Et design er ikke et design, hvis det ikke kan realiseres. Derfor arbejder vores UX & Design team tæt sammen med vores frontend-team. I fællesskab kører vi design sprints, hvor vi eksempelvis udvikler ‘Proof of Concept’ til brugertests eller implementerer designsystemer med Atomic Design. Vores frontend udviklere har ekstensivt fokus på mikrointeraktioner og animationer, for at skabe de bedste kundeoplevelser.

WEBINAR: ELEVATE YOUR BRAND EXPERIENCE BY COMBINING TECH AND DESIGN

Hør hvordan du bruger de varmeste design og tech trends til at skabe unikke brugeroplevelser. Klik her

IMPACT har fra dag ét sat vores kunder i centrum og tvunget os til at tænke outside-in. De har forstået vores forretning, vores tekniske udfordringer og vores kunders behov.

Donny MoerkerkCEO, Würth Danmark A/S

UDVALGTE BRANDS SOM VI HAR HJULPET MED UX OG DESIGN

Områder vi arbejder med

RESEARCH & STRATEGI
KONCEPT
DESIGN