CDP-Seminar med IMPACT EXTEND og Raptor

Du har nok hørt om CDP før. Men er du helt up to date med det nyeste? Raptor har lanceret en CDP-løsning, der rummer hele kundeoplevelsen, på tværs af kanaler. Kom til morgenmad med IMPACT Extend og Raptor hos AROS i Aarhus, og hør mere om løsningen.

Aarhus den 13. november 2019 kl. 8.00-10.30

SAML DATA FRA ALLE DINE KUNDEKANALER I ÉN PLATFORM

Kom til morgenmad sammen med IMPACT Extend og Raptor, og bliv klogere på, hvad en CDP (Customer Data Platform) kan gøre for jeres virksomhed.

Markedsføring handler om én ting: at kunne tilbyde en relevant og personligt tilpasset kundeoplevelse, der strækker sig over hele kunderejsen og på tværs af alle touchpoints. Men hvordan gør man det? Det gør man ved hjælp af en Customer Data Platform. En Customer Data Platform, eller CDP, er et system, der giver marketers mulighed for at indsamle, kontrollere og handle på kundedata fra separate datakilder.

Med en CDP kan den indsamlede data analyseres og anvendes til at supplere andre systemer såsom systemer for marketing automation, sociale medier, e-mail, SMS, CRM og POS systemer.

Hvad kan en CDP gøre for dig?

  • Med en CDP kan du samle data fra alle dine kanaler og kundekontaktpunkter i én platform og dermed opnå et fuldendt kundebillede.
  • Saml din information fra dit CRM, website, marketing automation platform, kundeklubdata, sociale platforme, POS systemer etc. i én platform.
  • Brug den indsamlede data til at segmentere og bygge forskellige audiences, og gå fra indsigt til operationalisering af kundedata ud i forskellige marketingkanaler

Program

IMPACT Extend fortæller, hvorfor man som virksomhed bør investere i en CDP, og hvilke muligheder det giver, når man konsoliderer sin data fra forskellige touchpoints i forskellige kanaler igennem kunderejser. Derudover vil du blive klogere på, hvordan en investering i CDP kan være med til at give dig en højere ROMI igennem mere præcis targeting.

Raptor fortæller om deres bud på en CDP løsning, der netop samler al din kundedata i én platform, som de for nyligt har lanceret. Med Raptors CDP kan du sikre dig, at du kan target din audience på det rigtige tidspunkt, på den rigtige kanal, med den rigtige besked. Derudover kan du skabe audiences baseret på data samlet på tværs af kanaler og dermed altid kommunikere det meste relevante content, beskeder og produkter ud til dine kunder.

8:00 Morgenmad og velkomst
Thomas Obelitz Høgsbro-Rode taler til IMPACT Extend event med Raptor
8:30 hvorfor invistere i en cdp

Thomas Obelitz Høgsbro-Rode, Senior Partner co-CEO IMPACT Extend

Få indsigter i, hvorfor man som virksomhed bør investere i en CDP. Lær hvilke muligheder det giver, når man konsoliderer sin data fra forskellige touchpoints i forskellige kanaler og hvordan en investering i CDP kan være med til at give dig en højere ROMI igennem mere præcis targeting.

9:00 pause
Jeppe Godske Olsen taler til IMPACT Extend event
9:15 GÅ FRA INDSIGT TIL HANDLING PÅ DINE KUNDEDATA

Jeppe Godske Olsen, Global Partner Director, Raptor Services A/S & Jan Skov, COO Raptor Services A/S

Der er en bred forståelse for at kundedata er et af de væsentligste aktiver og konkurrencemæssige fordele som virksomheder i dag sidder på. Men hvordan går man fra indsigt til handling, når det gælder  kundedata?

I præsentationen vil vi løfte motorhjelmen, og forklare hvor teknologien er i dag, hvordan man forbinder datakilder på tværs af organisationen, og endelig vil vi give en live demo af, hvordan man i interfacet bygger audiences, og efterfølgende aktiverer dem.

10:00 DISKUSSION & NETWORK
10:30 TAK FOR I DAG

Vil du vide mere
om seminaret?

Kontakt Kenneth – han kan fortælle dig meget mere.