Customer 360 seminar med Salesforce

Kom til seminar med IMPACT Extend og Salesforce, og bliv klogere på mulighederne bag et udvidet Customer Relationship Management (CRM). Lær hvordan du kan target din markedsføring mere præcist ved at have et 360 graders blik over dine kunder.

Torsdag d. 5. december 2019 kl. 11.45-17.00
på AROS i Aarhus

FÅ OVERBLIK OVER DEN FULDE KUNDEREJSE

Kunder i dag har mange forskellige touchpoints på tværs af kanaler og enheder på deres kunderejse. Samtidig har vi som virksomheder flere forskellige afdelinger, som behandler den udvidede kunderejse.

På seminaret kommer vi til at tale om, hvad det egentlig betyder at have et fuldt 360 graders blik  på sine kunder, og hvordan du kan orkestrere dine marketingindsatser, så hvert enkelt individ får en personaliseret oplevelse, uanset hvorhenne de befinder sig på kunderejsen.

HVAD DU FÅR UD AF SEMINARET?

  • Hvad er den reelle værdi i at have et 360 graders blik over sine kunder?
  • Hvad betyder det at have et 360 graders blik af sine kunder, og hvad kan du bruge det til?
  • Hvordan kan du segmentere dine kunder og target din markedsføring mere præcist gennem en CDP?

I dag handler det nemlig ikke alene om at imødekomme kundernes forventninger, det handler om at skille sig ud og sørge for at man leverer det rette indhold på præcis det rette tidspunkt. Hvis du skal drive loyalitet i din kundegruppe, bliver du nødt til at skille dig ud og fange kunderne igennem engagement, emotionelle og eksklusive budskaber. Det gør du blandt andet, hvis du som virksomhed rammer plet på samtlige touchpoints i kunderejsen gennem advertising, e-mail, social m.fl.

Hvis I som virksomhed rammer plet på samtlige touchpoints i kunderejsen udgør det en mulighed for at skabe troværdighed for jeres virksomhed. Brands som rammer plet på alle touchpoints skiller sig nemlig stadig ud i dagens teknologiske verden.

Program

11:45 Indtjekning og frokost
12:45 velkomst og introduktion
13:00 CUSTOMER 360 I ET OMNICHANNEL PERSPEKTIV

Alexander Christensen, Account Executive, Salesforce Marketing Cloud

Alexander vil inspirere til, hvordan du arbejder med Omnichannel Marketing med kunderejsen i fokus. Han vil gennemgå hvilke touchpoints, kunden går igennem, og hvordan du skal gribe det an.

Casper Andersen taler til Extend event
13.30: SALESFORCE MARKETING CLOUD IN ACTION

Casper Andersen, Senior Solution Engineer, Salesforce Marketing Cloud

Casper vil vise en use case omkring Salesforce Marketing Cloud. Han vil give en demo- præsentation af de vigtigste features i platformen; Salesforce Marketing Cloud.

14:00: KAFFEPAUSE
Torben Vejen | IMPACT Team
14.20: 10 TIPS TIL OPSTART AF MARKETING AUTOMATION

Torben Vejen, Senior Partner, co- CEO, IMPACT Extend

Få 10 tips til, hvordan du kommer i gang med og arbejder effektivt med Omnichannel Marketing Automation. Få 10 nyttige tips med hjem, som du kan bruge i dit arbejde med Marketing Automation.

Susanne Snogdal taler til IMPACT event
14.50: HVORDAN SPOTTER DU NYE USER TRENDS?

Susanne Snogdal, CEO, Lumino.io

Susanne vil give værdifulde indsigter i, hvordan du som virksomhed kan spotte nye user trends i markedet og forudsige forbrugerefterspørgsel ud fra data på sociale medier med softwaren hos Lumino.io.

15.20: KAFFEPAUSE
Rasmus Skøtt taler til IMPACT event
15.40: SØSTRENE GRENES DIGITALE TRANSFORMATION

Rasmus Skjøtt, Head of omnichannel, Søstrene Grene

Rasmus kommer og fortæller om Søstrene Grenes tanker og grundlag for deres digitale satsning og hele deres digitale transformation.

16:45 AFRUNDING OG TAK FOR I DAG
17.00: RUNDvisning I AROS

Vil du vide mere
om seminaret?

Kontakt Kenneth – han kan fortælle dig meget mere.