Den perfekte landingsside fra et UX- og SEO-perspektiv

Understøt brugernes rejse på din side og hæv konverteringen.
8. April 2021 kl. 10.00-11.00

Den perfekte landingsside

Hvordan leverer vi den gode brugeroplevelse på kategori- og produktsider, som er de naturlige landingssider, når man klikker på et betalt eller organisk resultat på Google?

I denne æra med Google Shopping, SoMe og reklamer er produktsiden ofte den første side, som brugeren møder på din webshop snarere end den sidste side før kassen. Det stiller en række krav til siden.

Deltag og hør, hvordan UX og SEO skal arbejde sammen fremadrettet.

Agenda
  • Core web vitals og udviklingen på Google
  • Fra Google til produktsider og kategorisider som de ideelle landingssider
  • Kundernes forventninger til indholdet på en produktside og en kategoriside
  • Hvordan du kan øge salget gennem relaterede produkter
  • Hvilke CRO- og UX-optimeringer du kan prioritere i det lange løb
  • Tiltag, der gør produktsiden og kategorisiden til en integreret del af brugerens rejse på din webshop

Tilmeld dig



Speakers

Christopher Hofman Laursen | IMPACT Team
CHRISTOPHER HOFMAN LAURSEN, LEAD SEO CONSULTANT, IMPACT EXTEND

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og hjælper flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som TøjekspertenCarl Ras og MyBanker med deres SEO-strategier.

Thomas Storgaard Grønne | IMPACT Team
THOMAS STORGAARD GRØNNE, SENIOR USER EXPERIENCE CONSULTANT, IMPACT

Thomas Storgaard Grønne er senior UX-designer hos IMPACT og har erfaring som UX Designer og CRO-specialist for kunder som Imerco, Capture One, Dior, Carl Ras, 3 Mobil, Nike, Deutsche Telekom mm.

Thomas har en baggrund som UX-Researcher ved Baymard Institute og er medforfatter til tre bøger om brugervenlighed på e-handelssider.