DK Company vælger IMPACT som partner på commerce experience

12. november 2018

Den gode kundeoplevelse er omdrejningspunkt i DK Company og IMPACTs samarbejde om at designe og bygge tøjgigantens nye commerce-løsning for Bon’a Parte.

Sumblime brugeroplevelser

E-commerce er et strategisk vigtigt område for DK Company, og det er med et ønske om at lægge sig helt i front og sætte endnu mere gang i det digitale salg, at DK Company har valgt IMPACT som samarbejdspartner. Ambitionen er at optimere brugeroplevelsen på tværs af alle kontaktpunkter og skabe en klar differentiering. Direktør for DK Company Online Susanne Jagd uddyber:

Det er i kombinationen af en eminent brugeroplevelse og inspirerende content, at vi har vores unikke position online for Bon’A Parte. UX og funktionalitet skal fungere perfekt, produkterne skal præsentere sig godt, og vi skal inspirere gennem stylingtips, rådgivning og mix&match muligheder. Vi skal også skabe et tæt link mellem vores fysiske katalog og vores site, og ellers sikre at vi løbende tilbyder vores kunder nye, lækre features og oplevelser på sitet.

Business Consulting Director hos IMPACT, Troels Haugstrup, supplerer.

“Vores ambition er, at uanset hvor kunderne møder DK Company, så skal de have en god oplevelse. Vores løsning skal understøtte storytelling omkring den gode kvalitet, det elegante design og have produkterne i centrum, så det bliver nemt for kunderne at træffe beslutninger.
Fordi det skaber sammenhæng, det skaber tilfredse og loyale kunder, og det kan ses på toplinjen
”.

Gennem de seneste år har DK Company samarbejdet med IMPACT om SEO og datadrevet marketing, og nu skal det samarbejde udbygges. Om valget af IMPACT som samarbejdspartner siger Susanne Jagd:

”Udviklingen går så stærkt, så vi har brug for en partner, der ikke udelukkende er et produktionshus, men som også er stærke på forretningsudvikling og kan se tingene fra et strategisk perspektiv. Vi vil være med i front på det digitale område, og hvis vi ikke hele tiden får sparring og udvikler os, så sakker vi bagud. IMPACT har tydeligt forstået vores forretning og vores behov og er stærke på den tekniske del, så vi kan både tænke store tanker og rulle dem ud efterfølgende. Vi har høje forventninger til samarbejdet, som jeg er sikker på bliver til stor glæde for vores kunder”.

DK Company forventer at den nye webshop går i luften sidst på året.

Vil du vide mere om projektet?

Så kontakt Troels. Han kan fortælle flere detaljer.

Troels Haugstrup | IMPACT Team