Sitecore
Experience
Award

13. august 2018

Dobbelt prisvinder til Sitecore Experience Awards

Omni-rampelyset skinnede på IMPACT, da der blev uddelt priser til Sitecore Experience Awards 2018. For IMPACT kunne sammen med nemlig.com og Bog & Idé bryste sig af hele to Sitecore Experience Awards. Det er dermed tredje gang, at IMPACT vinder kategorien ”Nordics Best Commerce Experience.

Prisen for ”Best Web Content Experience” i Norden blev givet til IMPACT og nemlig.com. Sammen havde vi satset på at revolutionære indkøbsoplevelsen, – Fokus var ikke blot at give danskerne en nemmere hverdag, men at skabe rammerne for en personlig kundeoplevelse og en unik handlefrihed.

Med denne pris er det anden gang, at IMPACT og nemlig.com tager en ”statuette” med hjem ved Sitecore Experience Awards.

Sammen med Bog & idé kan vi samtidig fejre at blive nr. 1 i kategorien ”Best Commerce Experience” i Norden. Fra start har visionen været klar. Unikke kundeoplevelser bliver skabt i en stærk symbiose mellem de fysiske butikker og de digitale platforme. I dag bliver 70 procent af alle online ordrer hentet i butikken og det har styrket Bog & idés ”klik og hent” – koncept. Rejsen mod en funktionel Omnichannel opsætning har båret frugt.  Læs mere om samarbejdet med nemlig.com og Bog & idé i vores cases.

Det har været et privilege at samarbejde med både Nemlig.com og Bog og Idé, og jeg er stolt af de resultater vi har skabt i fællesskab - forudsætningen for vores succes ligger i det gode samarbejde.

Kasper HolstCEO og partner, IMPACT

OM SITECORE EXPERIENCE AWARDS

Sitecore Experience Awards er en årlig international konkurrence, der ærer Sitecores kunder og deres partnere for at implementere, opbygge og levere unikke kundeoplevelse med Sitecore-løsninger.

IMPACT har vundet Best Commerce Experience de sidste tre år:

2018: I samarbejde med Bog og idé.

2017: I samarbejde med Runner UP Lemvigh Müeller.

2016: I samarbejde med Kaufmann.

Sitecore Best Experience Nordics:

2018: I samarbejde med Nemlig.com

 

Vil du vide mere?

Så tag fat i Marketing Director Ditte Rosing-Schow.