PIM and MDM - Increase your strategic benefits with smart data

København |15. april & 17. november
Aarhus |16. april & 18. november

PIM and MDM - Increase your strategic benefits

Master Data Management kan i mange tilfælde være nøglen til at transformere din virksomhed. Hver eneste dag indsamler din virksomhed store mængder data, som kan effektivisere processer og optimere arbejdsgange. Men hvad ligger der egentligt i begrebet Master Data Management, og hvordan bruger du det til at blive mere konkurrencedygtig?

Til Bytes of IMPACT vil vi afmystificere begrebet Master Data Management og gøre det håndgribeligt for dig at udnytte teknologiens enorme potentiale.

Med inspiration fra flere anerkendte virksomheder får du viden om:

  • Hvordan Master Data Management bruges til at skabe enestående kundeoplevelser.
  • Hvordan du transformerer din virksomhed med Master Data Management.
  • Hvordan Master Data Management skaber stor værdi for din virksomhed.

Eventet er forbeholdt CIO, CMO, IT project manager, IT Director, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

  • 15. april, København kl. 09:00-10:30
  • 16. april, Aarhus kl. 09:00-10:30
  • 17. november, København kl. 09:00-10:30
  • 18. november, Aarhus kl. 09:00-10:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speakers

Sune Rasmussen, Manager Master Data PIM
Sune Rasmussen, Master Data & PIM Manager

Sune Rasmussen har 15+ års erfaring inden for det digitale space. Hans fokus er på at knytte mennesker og teknologi bedst muligt sammen, så der opnås gnidningsfri processer, høj datakvalitet og en intuitiv forståelse af, hvordan den enkelte tilfører værdi til opgaverne.  Sune har hjulpet flere anerkendte virksomheder med effektivisering, optimering og governance, herunder Abena, Imerco, nemlig.com, Silvan og Royal Unibrew.

Sverre Vedel Nielsen | IMPACT Team
Sverre Vedel Nielsen, Senior E-Business Consultant & PIM Commercial Lead

Sverre har i 10 år hjulpet klassiske retail-virksomheder med at transformere sig til vaskeægte omnichannel-spillere. Han kender til værdien i strukturerede produktdata og har hjulpet virksomheder som Abena, Arla og Imerco.

Ditte Brix er Master Data Management Business Consultant i IMPACT
Ditte Brix, Master Data Management Business Consultant

Ditte Brix er en sand datahaj med en passion for at hjælpe virksomheder med at give deres kunder den bedste service. Hun har tidligere arbejdet i Stibo Systemts og derfra ved hun, hvordan virksomheder kan udnytte data til at optimere den service, som kunden tilbydes.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.