Hifi Klubben vælger IMPACT som omnichannel-partner

21. juni 2019

Online kvalitet

Kvalitet og passion er nøgleordene for HiFi Klubben. Under mottoet ”Welcome listeners” lever de af at sælge produkter og tilbehør til lyd og billede i høj kvalitet til alle, som lytter.

HiFi Klubben ønsker selvsamme kvalitet og passion i deres onlineunivers, og til det ambitiøse projekt, som er blevet døbt ”HiFi Klubben 3.0”, har de valgt IMPACT som partner. Sammen skal de skabe den ultimative omnichannel-oplevelse.

”I HiFi Klubben brænder vi for at give kunderne den absolut bedste lytteoplevelse. Passionen og engagementet skinner tydeligt igennem, når man møder vores personale i butikkerne – og det er netop den passionerede og personlige kundeoplevelse, som er ambitionen for HiFi Klubben 3.0. Derfor er det nødvendigt med nærhed, tæt dialog i hverdagen, god kemi og leverancesikkerhed fra vores partnere,” siger Karsten Birkelund, Director, eCommerce & Omnichannel, HiFi Klubben.

Med 99 butikker i Norge, Sverige, Danmark og Holland og over 20% i digital omsætning er ambitionerne for projektet allerede store. HiFi Klubbens vision er at være blandt branchens bedste digitalt og vækste kraftigt i digital omsætning. Derfor skal IMPACT implementere et fuldt re-design med ny visuel identitet på Episerver, bygge fundamentet for en fremtidssikret omnichannel-arkitektur og sikre de interne processer i forbindelse med implementering af inRiver PIM.

Dette projekt kan ikke sammenlignes med et pitstop i Formel 1, hvor man skifter hjulene og tanker bilen, mens den holder stille. Her skal vi både skifte hjul, tanke brændstof, skifte bilens farve og sætte ny motor i – mens bilen kører. Det bliver både sjovt og udfordrende.

Morten Qvistgaard | IMPACT Team
Morten Qvistgaardsenior E-Business Consultant

E-commerce er allerede en vigtig salgskanal for HiFi Klubben – både i forhold til direkte salg og omnichannel-salg som collect@store – og de forventer, at deres digitale tilstedeværelse kun bliver endnu vigtigere de kommende år.

Da HiFi Klubben ser omnichannel-kunderejsen som en strategisk must-win-battle, har det været vigtigt for dem at vælge en partner, der både er stærk til den tekniske implementering og giver kvalificeret forretningssparring.

For os stod IMPACT som det sikre valg med gode omnichannel-referencer i et ellers stærkt felt. Vi har valgt en partner, som tager ansvar, tør udfordre os og ikke blot leverer teknisk udvikling.

Karsten BirkelundDirector, eCommerce & Omnichannel, HiFi Klubben

Vil du vide mere
om projektet?

Så kontakt Morten. Han kan fortælle flere detaljer.

Morten Qvistgaard | IMPACT Team