The strategy for achieving 40%+ growth online

København | 19. maj & 27. oktober
Aarhus | 20. maj & 28. oktober

The strategy for achieving 40% growth online

Findes der en bedre følelse end at se forretningen vækste? Næppe. Men hvordan får  du virksomheden til at vækste digitalt og sikre, at udviklingen fortsætter? Det giver vi dig svarene på.

Til Bytes of IMPACT giver vi dig specifikke tools og frameworks, som du kan bruge til at optimere din forretning og skabe vækst.

Du får konkrete tips til at skabe høj vækst online og indsigt i, hvordan:

  • Du kan pinpointe, hvor virksomheden bør optimere.
  • Du kan diagnosticere virksomhedens udfordringer.
  • Du skaber vækst gennem en sikker analyse.

 

Eventet er forbeholdt CMO, IT project manager, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

  • 19. maj, København kl. 09:00-10:30
  • 20. maj, Aarhus kl. 09:00-10:30
  • 27. oktober, København kl. 09:00-10:30
  • 28. oktober, Aarhus kl. 09:00-10:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speakers

Signe Trock Hilstrøm er Director Business, Consulting i IMPACT
Signe Hilstrøm, Director of Business Consulting

Signe har 15+ års erfaring i FMCG-sektoren for B2C og B2B og har været med til at lede og vækste flere store danske E-commerce forretninger, blandt andet som Direktør for Coop.dk, Digital Direktør for Imerco, Commerciel Direktør for Unisport og Bestyrelsesmedlem i Matas, og vundet e-handelsprisen for bedste store webshop med Coop.dk.

Steffen Pilgaard
Steffen Pilgaard, Director of Business Consulting

Med 10+ års erfaring i strategi og implementering har Steffen opbygget stærke redskaber til at define den strategiske retning fra dets tidlige stadie til den færdige transformation har fundet sted. Han trækker på erfaring fra en baggrund som Group Vice President i Salling Group og konsulent i Quartz.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvor bliver eventet afholdt?

København: Laplandsgade 4A, 2300 København S

Aarhus: Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.