Predict your Customer Lifetime Value to target your ideal customer

København | 26. maj
Aarhus | 27. maj

Predict your Customer Lifetime Value

Alle vil gerne arbejde med data, men meget få gør det, og endnu færre mestrer det. Mange retailere bliver i dag presset af udenlandske giganter som Amazon og Zalando, og det gør det endnu sværere og ikke mindst dyre at skaffe trafik. Så hvordan skal du som retailer navigere i dette landskab? Svaret er data.

Til Bytes of IMPACT ser vi på, hvordan du kan arbejde mere smart med dine data og segmentere dine kunder, så du ved, hvilke kunder der har den bedste Customer Lifetime Value (predictive og nu og her). Med den indsigt kan du bedre målrette din marketing efter de kunder, som faktisk skaber værdi for forretningen. Vi ser på:

  • Hvordan du måler Customer Lifetime Value.
  • Hvordan du udregner CLV for hver enkelt kunde.
  • Hvordan du identificerer vigtigste kunder og udregner deres risiko for churn.
  • Hvordan du kan forstå og analysere dine bedste kunder og migrere dine andre kunder til stjerne-kunder.

Eventet er forbeholdt CMO, marketing director, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

26. maj, København kl. 09:00-10:30
27. maj, Aarhus kl. 09:00-10:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speakers

CHRISTIAN VERMEHREN er HEAD OF BI & CUSTOMER INSIGHTS i IMPACT Extend
CHRISTIAN VERMEHREN, HEAD OF BI & CUSTOMER INSIGHTS

Med mere end 15+ års erfaring er Christian Vermehren specialist indenfor webanalytics og datadrevet marketing. Han har en ph.d. i sociologi og statistik og kan omsætte alverdens Google Analytics-data til indsigter i BI. Christian er også manden bag Netminers, som allerede i 2002 udviklede teknologi til tracking af website-adfærd, før der var noget, der hed Google Analytics.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvor bliver eventet afholdt?

København: Laplandsgade 4A, 2300 København S

Aarhus: Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.