Hvordan performer
din virksomhed i et omnichannel perspektiv?

21. marts 2019
Implement Consulting Group
Strandvejen 54, Hellerup
kl. 8.30-12.30
GRATIS

Kom til release af den første omnichannel benchmark-rapport i dansk retail

4000+ datapunkter
111 VIRKSOMHEDER
42 touchpoints
Arrangementet er for dig, der brænder for
  • At overleve Amazons indtog i Danmark
  • Nyeste trends inden for digital transformation og commerce leveret af nogle af de bedste eksperter på området i Danmark og USA
  • Konkret input til omnichannel-aktiviteter, der skaber vækst og bedre bundlinje
  • De seneste teknologiske muligheder for at skabe den bedste omnichannel-oplevelse

Sammen med Implement Consulting Group og Salesforce stiller vi skarpt på omnichannel-købsoplevelser i dansk retail. Vi samler spidsen af danske brands og retailers og krydrer det med 3 førende brancheeksperter fra USA og Danmark og 5 how-to sessions med forskellige eksperter.

Du får med rapporten en enestående mulighed for at benchmarke din virksomhed op imod dine konkurrenters omnichannel-performance og få svar på, om I er klar til Amazon. Vi runder dagen af med at kåre de 10 % bedste performere – måske er det dig og din virksomhed?

Eventet er eksklusivt for dig, der er med til at udvikle din organisation digitalt. Du er direktør – enten for en virksomhed eller et forretningsområde. Eller måske er du marketingchef, salgschef, e-commerce manager eller anden leder inden for retail, et brand eller som producent.

Analysen er baseret på
  • Mystery shopping hos 111 danske retailere
  • På tværs af 10 brancher
  • Tjek på 42 digitale og fysiske touchpoints
Der er rift om pladserne, så skynd dig

Program

Naseem Sayani, taler IMPACT omnichannel konrference
Latest retail and consumer trends

Naseem Sayani, Principal & Venture Architect Director, BCG Digital Ventures

Vi er så heldige, at vi får Naseem fra USA fløjet ind. Hun er digital forretningsstrateg med over 20 års erfaring med at hjælpe virksomheder med at gro og transformere deres forretning. Hun har tidligere hjulpet brands som Nike, Sephora og Coca-Cola med stor succes. Naseem gør os klogere på, hvad forbrugerne forventer af deres fremtidige købsoplevelser, så du kan gøre dig klar til at overleve Amazon.

Kasper Holst, IMPACT CEO, Omnichannel event
IMPACT Omni Index

Kasper Holst, CEO, IMPACT 

Kasper er ekspert i omnichannel og det at skabe gode kundeoplevelser – det har fx Hay, Nemlig.com, LEGO, 3, Beoplay og Kaufmann haft glæde af. Han giver dig klar besked om, hvordan din forretning klarer sig sammenlignet med din branche og resten af dansk retail med udgangspunkt i IMPACT Omni Index.

Taler IMPACT Omnichannel Index 2019
Omnichannel-strategi og transformation

Martin Lyngaa Simonsen, Senior Partner & Lead on digital strategy & innovation and Head of retail, Implement Consulting Group

Med udgangspunkt i en stærk faglig forkærlighed for brugerbehov og adfærd er Martin en skarp facilitator af strategisk, kommerciel og digital beslutningstagen. Martin kommer med input til, hvordan du optimerer værdikæden og transformationsproces, så du kan forberede din forretning til den nye virkelighed.

Breakouts, Workshop, IMPACT Omni Index
Breakouts

5 spændende how-to workshops, hvor du har mulighed for at deltage i 2.

  • Marketing: Konsolider kundedata på tværs af kanaler og optimer din ROI
  • Organisation og Supply: Vækst igennem omstilling af organisation og supply chain
  • Customer Experience: Sådan skaber du indsigter og designer customer journey
  • Teknologi: Teknologi som løftestang for kundeoplevelsen og vækst
  • Strategi: Skab vækst igennem de strategiske prioriteringer og potentialeberegning
IMPACT, Croissant, Konference
Morgenmad og light lunch

Vi skyder dagen i gang med en lækker morgenmad og dampende varm kaffe. Efter programmet serverer vi en let frokost, som du enten kan tage med eller spise i selskab med de andre deltagere.

Tilmelding

Kasoer Holst, IMPACT, konference
Kaffe, IMPACT, Omnichannel Index
IMPACT, konference, Omnichannel Index

Om IMPACT Omni Index

I løbet af 2018 har IMPACT ageret ’mystery shoppers’ og gennemført en grundig kombineret kvantitativ og kvalitativ undersøgelse, som omfatter 111 brands på tværs af 10 brancher for at tage temperaturen på, hvor dygtige de er til at levere en omnichannel-oplevelse.

Vi har sat os i kundernes sted på hele kunderejsen fra de første søgninger på Google, besøgt hjemmesider via mobil, tablet og pc, fulgt opslag på sociale medier, købt varer i butikkerne og tilmeldt os kundeklubber. På hele rejsen har vi taget kundens perspektiv. Hvert enkelt touchpoint skal nemlig ses som en mulighed for at skabe oplevet værdi og give kunden en bedre købsoplevelse.

Undersøgelsen har afdækket kundernes rejse gennem fem faser og 42 digitale og fysiske touchpoints, hvor forbrugerne på en eller anden måde er i berøring med kæden eller brandet.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan tilmelder jeg mig?

Du tilmelder dig seminaret via tilmeldingsformularen her på siden.

Så snart du har tilmeldt dig, vil du modtage en bekræftelse på e-mail.

Vi forbeholder os ret til ændringer i programmet. Vi skal nok opdatere dig inden eventet, men du kan altid se programmet her på siden.

Programmet i detaljer

8.00    Lækker morgenmad

08.45  Velkomst
Martin Lyngaa Simonsen, Implement Consulting Group
Lars Grønkjær, Salesforce
Kasper Holst, IMPACT

09.10   Latest retail and consumer trends
Naseem Sayani, BCG

09.45   IMPACT Omni Index findings
Kasper Holst, IMPACT

10.05  Pause

10.25  Break-out 1

10.50  Pause og find din næste break-out session

11.00  Break-out 2

11.25  Pause

11.35  Den digital transformation,
Martin Lyngaa Simonsen, Implement Consulting Group

12.00  Afrunding af dagen og afsløring af top 10 performers
Kasper Holst, IMPACT
Martin Lyngaa Simonsen, Implement Consulting Group

12.15  Networking & light lunch

13.00  Tak for i dag.

Hvornår foregår det?

Torsdag den 21. marts 2019 kl. 8.00-13.00

Hvor lang tid tager seminaret?

Seminaret varer fra kl. 8.00 – 13.00, og der vil efterfølgende være mulighed for at tale med de enkelte oplægsholdere.

Hvad er adressen?

Implement Consulting Group
Strandvejen 54
2900 Hellerup

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret.

Eventet er skræddersyet til virksomheder, der har commerce, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, e-commerce-ansvarlig eller beslutningstager og har brug for inspiration og værktøjer til at forbedre jeres omnichannel-strategi, så tag eftermiddagen fri.

Eventet har begrænsede pladser, så hvis eventet bliver fuldt booket, trækker vi lod om pladserne blandt de tilmeldte. Det betyder også, at hvis du udebliver uden at melde afbud, opkræver vi et no show fee på 500 kr.

Seminaret arrangeres i samarbejde mellem

Vil du vide mere
om eventet?

Har du spørgsmål eller ønsker uddybende information, så tag fat i Steen.

Rapporten er baseret på følgende virksomheder