Live webinar: Vind kampen om side 1 på Google

Sådan overkommer du udfordringerne og udnytter mulighederne i et omskifteligt Google landskab
18. juni, 2020 - 9:30

GOOGLE HAR ÆNDRET SPILLEREGLERNE

Vidste du, at 27% af al real estate på side 1 på Google hverken er Google Ads eller organiske resultater? Det er SERP features.

Det er dér, hvor næste kamp indenfor SEO – og til dels PPC – kommer til at foregå. Det er ikke kun et spørgsmål om øget synlighed – men også om kliks og kroner.

Googles ændringer byder på udfordringer og muligheder for digitale marketers. På dette webinar undersøger vi, hvordan side 1 på Google ændrer sig, og hvordan din virksomhed skal forholde sig.

Googles introduktion af “the biggest leap inside the last 5 years” – nemlig BERT – ændrer måden, vi skal arbejde på. Featured snippets, Video Pack, Google Maps, PPC udvidelser, rich snippets, FAQ o.s.v. De er alle en del af de SERP features, som vi kommer til at se mere til fremover.

AGENDA
  • Google – BERT, camouflere Ads og Shopping
  • SERP features – det næste store SEO slag
  • Pixel tracking – “the biggest leap since rank tracking”

Speakers

Christopher Hofman Laursen | IMPACT Team
CHRISTOPHER HOFMAN LAURSEN, LEAD SEO CONSULTANT, IMPACT Extend

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og har hjulpet flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Royal Copenhagen og Carl Ras med deres SEO-strategier.

Thomas Østermark Jensen Lead PPC Consultant
THOMAS ØSTERMARK JENSEN, LEAD PPC CONSULTANT, IMPACT Extend

Thomas Østermark Jensen har +5 års erfaring med paid search og display annoncering. Specialist indenfor store Internationale livsstilsbrands, samt store nationale og internationale retailers og webshops.

Tilmeld dig her