Ny CCO skal styrke IMPACTs position i det nordiske marked

29. marts 2019

Claus Høyer Madsen tiltrådte pr. 1. februar 2019 som Chief Commercial Officer hos IMPACT.

IMPACT er dybt specialiseret inden for Unified Commerce, digital marketing og digital vækst. Som CCO skal Claus Høyer varetage det kommercielle ansvar og styrke IMPACTs position i det nordiske marked. Derudover skal han bidrage til, at IMPACT står endnu stærkere i forhold til eksisterende partnerskaber. Samtidig vil IMPACTs kunder nyde godt af Claus Høyers erfaring med digital transformation af nogle af de største virksomheder i Norden.

Claus Høyer har 16 års konsulent erfaring inden for digital practice fra henholdsvis PA Consulting Group og Deloitte, hvor han senest har siddet som Head of Deloitte Digital og partner hos Deloitte. Nu skifter han til IMPACT, hvor han ser frem til at løfte IMPACTs ambitioner om at gå højere op i markedet og fokusere mere på de andre nordiske markeder ud over Danmark.

IMPACT har en stor indsigt i de pågældende industrier, hvilket gør, at vi som troværdig sparringspart kan udfordre kunden på, hvordan de skaber øget top- og bundlinje. IMPACT skal ikke bare positioneres som en dygtig IT-snedker, men på at vi formår at skabe en langt bedre forretning for kunden ved at udvikle og vækste kundens digitale forretning. Mange steder indtager vi allerede den position, men det skal styrkes og udbredes yderligere.

Claus HøyerCCO, IMPACT

Det har taget os mere end 1 år at finde det rigtige match til IMPACT. Claus Høyer er en af de skarpeste indenfor Digital Management Consulting og brug af digitalisering til at øge kundeloyalitet. Han er både vedholdende, resultatfokuseret, skaber god energi og har fokus på det hele menneske”, siger CEO og partner, Kasper Holst.

Om jobskiftet siger Claus Høyer:

Den væsentligste årsag til mit jobskifte er IMPACTs helt fantastiske position i forhold til digital commerce og omnichannel, hvor vi dækker hele paletten inden for e-handel fra strategisk rådgivning til UX og design, platformsudvikling og optimering – både B2C og B2B. Dét kombineret med at få muligheden for at skalere virksomheden IMPACT og være med til at flytte den til næste niveau. Og så er der fokus på det enkelte menneske og højt til loftet”.