Salesforce vælger IMPACT som B2B fyrtårn

24. juni 2020

Salesforce vælger IMPACT som 1 af 8 globale partnere

Techgiganten Salesforce har udvalgt IMPACT som første nordiske partner til sine nye B2B Commerce Cloud Quick Start Packages, hvor virksomheder på 5 eller 12 uger kan få en brancheførende B2B Commerce Platform.

Fast pris, fast scope, fast implementeringstid. Og ultrakort binding med en ét-årig kontrakt.

Det er essensen af de nye B2B Quick Start packages, som den amerikanske techgigant Salesforce har valgt IMPACT som den første nordiske implementeringspartner til.

Pakkerne er skræddersyet til at hjælpe flere B2B-virksomheder med nemt, hurtigt og risikofrit at digitalisere og modernisere deres salg efter Covid-19.

Blot 8 digitale konsulenthuse på verdensplan er valgt.

IMPACT er en af vores leading partners på B2B og står bag en række succesfulde implementeringer, som alle er blevet leveret on time and on budget. Med store, komplekse B2B-projekter kan netop dét være en udfordring for mange

Rasmus MenckeAnsvarlig for Salesforce Product Strategy i Norden

Designet til at reducere risiko – i gang på 5 uger

B2B Quick Start-pakkerne fra Salesforce er designet til at være en risikofri og billig vej for B2B-virksomheder til at transformere sig digitalt, komme hurtigt i gang og fokusere lidt mere på fart end perfektion. Særligt pga. COVID-19 er pris, kort binding og lynhurtig time-to-market vigtig.

På enten 5 eller 12 uger kan B2B-virksomheder være fuldt up and running. Prisen ligger mellem 99.000 og 195.000 US Dollars alt efter hvor mange integrationer, man ønsker til andre systemer.

”Vi har fået god feedback indtil videre, fordi mange fx producenter, grossister og distributører efter COVID-19 gerne vil i gang med digitalt salg og øge cashflowet. Der gør Quick Start-pakkens faste indhold og pris samt korte binding det nemmere at træffe beslutning om at tage springet,” forklarer Rasmus Mencke.

Salesforce i top på B2B commerce hos Forrester Wave

Salesforce er en af de suverænt førende cloudbaserede CRM-, commerce- og marketingudbydere i verden.

Det blev der for nylig sat en tyk streg under, da Forrester Wave anerkendte Salesforce som markedsleder indenfor B2B Commerce foran mastodonter som Oracle, Adobe og SAP.

Salesforce er B2B Commerce market lead ifølge Forrester Wave

Bygget til B2B. Ikke en ombygget B2C-løsning

Salesforce B2B Commerce Cloud er blevet populær, fordi den fra start er bygget med et klart B2B-fokus.

Derudover er platformen fyldt med funktioner som ingen anden CRM-software; såsom kontaktadministration, oprettelse af arbejdsgange, opgavestyring, mulighedssporing, samarbejdsværktøjer, værktøjer til engagement i kunderne, analyse og et intuitivt, mobil-klar dashboard.

Og så er det gennemtestet og fyldt med ”out of the box”-features.

Fremhævede fordele ved Salesforces fulde B2B Commerce Cloud platform:

  • En meget enkel platform og enkel database til CRM og e-handel
  • En 360 °-visning af kunden
  • Skalerbar globalt, sikker, integreret infrastruktur
  • Indbyggede multi-site, multi-sprog, multi-valuta kapaciteter
  • En stærk mobil brugeroplevelse
  • Robust prismotor og brugervenlig indholdsstyring

Glade for udvælgelsen

Hos IMPACT er vi selvsagt glade for at være iblandt de kun 8 globalt udvalgte partnere til Salesforces nye initiativ, som ligger i naturlig forlængelse af det store fokus, vi har lagt på netop Salesforce.

Vi har investeret meget i at blive en af de førende Salesforce implementeringspartnere og har lavet mange stærke løsninger sammen, som alle er leveret indenfor deadline og indenfor budget. Så vi er naturligvis glade og stolte over at være blandt kun 8 globale partnere til at implementere det nye initiativ

Michael Wiatr er Director, Business Consulting i IMPACT
Michael WiatrHead of Salesforce Technologies, IMPACT

Vil du vide mere?

Så tag fat i Steen. Han kan fortælle meget mere om Salesforce B2B Commerce Cloud Quick Start-pakker.