"Simply click refresh"

København | 03. marts • 09:00-10:30
Aarhus | 04. marts • 15:00-16:30

How fresh data has revolutionised data analysis

Den digitale kirkegård er fyldt med udløbne analyser i Excel. Med IMPACT Extends ”Fresh data” projekt for søgeordsanalyser (SEO) er det nu fortid. Med direkte adgang til live data fra diverse datakilder vil dine analyser stadig være aktuelle om to og fem år.

Brugen af fresh data til denne type strategiske analyser er ny. Og den er kun toppen af isbjerget for en datarevolution, hvor datasiloer i organisationen nedbrydes for at opnå bedre indsigter og dermed eksekvering.

Til Bytes of IMPACT løfter vi sløret for, hvordan IMPACT Extend arbejder med søgeordsanalyser.

Du får indblik i, hvordan du kan:

  • Blande data fra forskellige datakilder til helt nye indsigter.
  • Centralisere data i GoogleBigQuery for større sikkerhed.
  • Bygge en fresh data pipeline.
  • Tilgå data, så flere medarbejdere på tværs af afdelinger har den nødvendige viden for et bedre beslutningsgrundlag.
  • Beholde viden, når medarbejdere forlader virksomheden og nye starter op.

Eventet er forbeholdt CMO, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager, traffic manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

  • 3. marts, København kl. 09:00-10:30
  • 4. marts, Aarhus kl. 15:00-16:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speakers

Christopher Hofman Laursen | IMPACT Team
Christopher Hofman Laursen, Lead SEO Consultant, IMPACT Extend

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og har hjulpet flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Royal Copenhagen og Carl Ras med deres SEO-strategier.

Rasmus Bøgelund Christiansen, Analytics Consultant, IMPACT Extend

Rasmus Bøgelund Christiansen har stor erfaring indenfor digital marketing, hvor han i mange år har arbejdet med både analytics, tag management og data cockpits. Til daglig fungerer han som PowerBI Owner hos IMPACT Extend og har fokus på at skabe innovative løsninger, som udnytter kundens data til at frembringe handlingsorienterede indsigter.

Danny Mawani Holmgaard, Lead Analyst, IMPACT Extend

Danny Mawani Holmgaard er Lead Analyst hos IMPACT Extend. Han har arbejdet med online data og tag management i 6 år, hvilket gør ham til en af de førende specialister på området. Til dagligt hjælper han kunder med at få konsolideret og sikret data, blandt andet Imerco, Ganni og Sennheiser.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvor bliver eventet afholdt?

København: Laplandsgade 4A, 2300 København S

Aarhus: Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.