THE INNOVATION
CHECKLIST YOU NEED
TO GROW YOUR E-COMMERCE

København | 25. august
Aarhus | 26. august

NB. Grundet cororavirussen har vi valgt af aflyse Bytes of IMPACT i marts.

Kickstart din innovative tankegang

Innovation er et afgørende element i forsøget på at fremstå relevant for både dine nuværende og fremtidige kunder. Men hvordan kan du sikre, at du at hele tiden giver dine kunder noget nyt?

Det ser vi på til Bytes of IMPACT. Vi kickstarter din innovative tankegang og deler de mest brugbare trends indenfor innovation. Vi henter inspiration fra nogle af vores mest succesrige kunder som bl.a. nemlig.com, Sennheiser, GANNI og Arla, så du kan tegne dit eget digital commerce roadmap. I bedste workshop-format får du:

  • Håndgribelig viden om innovative ideer.
  • Værktøjer til at udnytte innovation som et element i din strategi.
  • Praktiske og hands on idéer til dit roadmap.
  • Viden om, hvordan nemlig.com og andre store spillere udnytter innovation som en del af deres strategi.

Eventet er forbeholdt CMO, IT projekt manager, CIO, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

  • 24. marts, København kl. 09:00-10:30 (AFLYST)
  • 25. marts, Aarhus kl. 09:00-10:30 (AFLYST)
  • 25. august, København kl. 09:00-10:30
  • 26. august, Aarhus kl. 09:00-10:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speaker

Ask Ullerup er Director, Group Strategy & Innovation. Partner i IMPACT
ASK ULLERUP, GROUP STRATEGY AND INNOVATION DIRECTOR & PARTNER

Ask Ullerup har mere end +10 års erfaring i IMPACT, hvor han stræber efter at udnytte nye teknologier og trends, så virksomheder gennem en innovativ tankegang kan opnå deres fulde potentiale. Han har hjulpet flere anerkendte virksomheder som nemlig.com, HAY og KAUFMANN med at optimere deres digitale strategier.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvor bliver eventet afholdt?

København: Laplandsgade 4A, 2300 København S

Aarhus: Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.