Why in-store experience matters to your brand

København | 05. maj & 08. september
Aarhus | 06. maj & 09. september

Customer experience er blevet et afgørende konkurrenceparameter for at møde kundernes stigende krav til købsoplevelsen. Mens mange retailere er lykkedes med at møde kundernes forventninger online, er det begrænset med brugen af digitale in-store redskaber til at give kunderne en oplevelse og gøre det let at handle. Og det er en skam.

Til Bytes of IMPACT ser vi på, hvordan du kan bruge in-store løsninger til at styrke dit brand, fastholde kunderne og øge din forretningsværdi.

Vi henter inspiration fra internationale cases og ser på:

  • Hvordan du kan udnytte, understøtte og udvikle dit brand med in-store touchpoints
  • Hvordan du kan skabe en positiv forretningsoplevelse med in-store touchpoints
  • Hvad der skal til for at komme i gang og træffe de rigtige beslutninger

Vi gennemgår forretningsmæssige og brandmæssige dimensioner af at tilføje digitale touchpoints i din butik, og hvad udbyttet på brandsiden er.

Eventet er forbeholdt CMO, e-commerce director, e-commerce manager, digital manager og lignende stillinger. Eventet foregår:

  • 05. maj, København kl. 09:00-10:30
  • 06. maj, Aarhus kl. 09:00-10:30
  • 08. september, København kl. 09:00-10:30
  • 09. september, Aarhus kl. 09:00-10:30

Vi åbner dørene en halv time før eventet.

Speakers

Simon Lange | IMPACT Team
Simon Lange, Head for UX & Design

Simon har 15+ års erfaring med UX-Design og har en stor passion for at bygge broer mellem digitale muligheder, marketing initiativer og produktudvikling. Hans erfaring bygger på mange år i eksempelvis TDC samt en plads i juryen hos Danish Digital Award.

Christina Bencker er Experience Manager i IMPACT
Christina Dencker Kjærgaard, Experience Manager

+15 års erfaring i CX og UX for B2B og B2C har gjort Christina til ekspert i at facilitere og implementere nye digitale processer.

Tilmeld dig her!



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan tilmelder jeg mig?

Via ovenstående tilmeldingsformular.

Hvor bliver eventet afholdt?

København: Laplandsgade 4A, 2300 København S

Aarhus: Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret. Pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Hvem er målgruppen?

Vores events er skræddersyede til virksomheder, der har e-handel, digital transformation og omnichannel på agendaen. Hvis du er marketingchef, beslutningstager eller arbejder med e-commerce og har brug for sparring og inspiration, vil vi rigtig gerne møde dig!

Vil du vide mere
om eventet?

Så tag fat i Steen.